Dr phil tranen lopen over me wangen

pffff zat ff te zappen zie ik nu dr phil op tv jeetje

de moeder slaat shopt en schelt op die kinderen ,heb hem maar uit gegooid kan ik niet tegn,maar men 5 kids allemaal ongelukjes en dan zo doen slaan schopen en met een stok slaan bij de 2 oudste…

dat dit gebeurd he,kan daar niet over uit men als ik dat ********wijf tegen kom
dan mep ik haar eens kijk of zij dat ze fijn vind

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ben benieuwd het is nu reclame…
Gister was er ook bij dossier 2300, zoiets, in naam van god, mochten ze de kinderen straffen
Het was echt met van die dunne twijgjes, leren lappen, en gewoon een houten plank, Wat denk je dan?!!!
Ben niet tegen geloof maar wel tegen hersenspoelen, beetje triest…

Liefs Wendy
ps Het begintweer

ik heb het programa gezien en het is belachelijk wat die ouders doen.
maar je hoort het zo vaak ik heb zelf stage gelopen op een peuterspeelzaal waar vaak de kindjes ook mishandeld werden en wij deden er zo veel dingen voor om het te verkomen maar het is erg moeilijk om er wat aan te doen want je mag niet zo maar zeggen he jij mishandelt je kind en dat is soms zo verschrikkelijk want sommige ouders gaan er gewoon mee weg en wij konden er niets aan doen.

groetjes

hallo

erg he allemaal
zo is er hier bij ons een tijd geleden een veroordeeld omdat hij de duim van zijn dochtertje met een tang had afgepitst ,het meisje kon niet stoppen met duimen ,dus vond hij dat wel een optie .
toch niet normaal meer zeg

anouk nelissen

ik heb het vanmiddag ook gezien,schrok er echt van de tranen liepen mij over de wangen

Ik heb er maar 1 ding op te zeggen. Ze zijn allemaal ziek!!!

Groetjes Wiets

dat dossier 2300 of zoiets heb ik ook weer een stuk van gezien. Als ik deze mensen zie snap ik ook waarom een tik uitdelen niet meer mag. Ik vind het een zwakte van jezelf als je denkt dat dit de enigste manier is om je kinderen in de hand te houden. Erg kortzichtig. Een kind leer je hier niets mee, hij zal misschien iets niet meer doen, maar dat is dan meer uit angst voor een nieuwe klap. Ik zag kinderen die terug sloegen en dus weer een dreun kregen voor het terug slaan, wat ze hiermee leren dat als het je niet bevalt, je dus mag slaan( ouders zijn daar dan immers het voorbeeld van ) . Kunnen ze hun frustraties niet kwijt na al die klappen waar ze niks mee kunnen en zich er niet tegen mogen weren, dan krijg je straks jonge mensen die niet kunnen omgaan met hun emoties en dus bij elk akkefietje uit de pan vliegen. Ja ja schiet lekker op zo, waar zijn ze mee bezig ? Van de andere kant zijn het vaak ouders die zelf zo`n opvoeding hebben gehad, dus hoe doorbreek je dit dan ?

Ik heb werkelijk geen idee hoe je zoiets doorbreekt, maar het is niet normaal…
Weet niet wat erger is, een tik uit machteloosheid, of doelbewust meppen…
Beide kunnen niet door de beugel, maar jezelf uit stallen in zo’n programma is helemaal niet te bevatten, lijkt wel of ze er trots op waren

Liefs Wendy

vreselijk vind ik het.
Als ik naar het koppie kijk van die van mij als ze iets stouts doet moet ik alleen lachen in mezelf zo onschuldig en toch uitproberen Hoe kan iemand in vredesnaam een kind in de ogen kijken die zo onschuldig zijn en dan gewoon meppen of nog erger sexueel mishandelen of wat dan ook.
De hoogste boom is niet hoog genoeg voor die mensen vind ik…

gr nvh

groetjes van nvh en Joyce

Sexueel mishandelen is weer een heel ander verhaal.

Ik heb Dokter Phil die keer ook gezien, verschrikkelijk.
Ik ben ergens niet gauw van onder de indruk maar dit was echt te erg voor woorden. En het verbaasde me dat die kinderen zo lief en wijs waren. Wijzer dan die ouders. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Je zou aan de ene kant willen dat die kinderen bij hun ouders weggehaalt worden maar aan de andere kind kruipt bloed toch ook weer waar het niet gaan kan en wil een kind altijd het liefste bij zijn echte papa en mama zijn in plaats van pleegouders. Ondanks dat het geslagen wordt. Ik vond het wel heel goed dat dit open kwam en er hulp komt voor dit gezin.