ik las net over een douche van 30 graden, maar ik doe eigenlijk vanaf Ryan zijn geboorte hem douchen met water van 38 graden.
Is dat te warm?
Jeetje daar heb ik nooit over nagedacht tot nu toe.
ik las net over een douche van 30 graden, maar ik doe eigenlijk vanaf Ryan zijn geboorte hem douchen met water van 38 graden.
Is dat te warm?
Jeetje daar heb ik nooit over nagedacht tot nu toe.
Stephan durft niet meer te douchen (al heel lang niet meer trouwens).
Maar als baby zijnde wel en toen heb ik het ook gewoon op gevoel gedaan hoor!
Groetjes, mamma van Stephan
Hoi hoi
Een babybadje mag toch ook tot 37/38 graden waarom een douche niet dan?..Maeike durft ook niet te douchen en Xander wel maar daar deed ik het ook gewoon hoor 38 graden …En Jesper is te zwaar om vast te houden onder de douche
heb ze alle 7 op een rij .ze werken alleen in ploegendienst
ik zet Ryan gewoon in de douchebak en dan sop ik hem in, daarna spoel ik hem af en dan laat ik de bak vol lopen met water.
dan kan hij lekker spelen en dat doet hij dan ook met heel veel plezier.
spetteren, op zijn buik rondjes draaien, staan en op de cabine slaan hahahaa
ik ben altijd hartstikke nat als ik hem onder de douche gedaan heb omdat hij me altijd nat spettert.
als ze het te warm vinden geven ze dat wel aan hoor
kaitlyn heb dat toen ook gedaan termometer kapot water was 37 volgens dat ding en stom normaal voel ik altijd toch ff voor de zekerheid he toen niet nou ze trok de pootjes omhoog hoor en huilen oohhhh wat volde ik me een rund hahaa
en nu met douchen ook het liefst douchen ze bij allebei koud hahaa,maar zet hem gewoon op lauw en dat vinden ze goed
Dat van die 30 graden heb je bij mij gelezen. Dat was alleen omdat ie verhoging had en erg heet aanvoelde. Toen Jens dat als baby zijnde had, gaf de huisarts mij het advies om een minder warm badje (tussen de 30 en 35 graden) te geven, dus dat deed ik nu voor Mats alleen dan met de douche.
Normaal douchen ze met een temperatuur van 37-38 graden.
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
ik doe de twee jongens ook altijd in de douche bak. stop erin en spetteren maar. ik doe het water ook op gevoel. gaat altijd goed.
maureen~~~~~~~~maureen