Ik vroeg me af wanneer je met je baby onder de douche mag. Ik het gevraagd aan de consultatiearts en die zei dat hij nu wel mee mocht onder de douche mits je er niet uren onder blijft staan. Dus ga ik nu 2 keer per week gezellig met mijn zoontje onder de douche. Hij vind dat erg fijn, we doen het wel als zijn vader ook thuis is want die kan hem dan aanpakken en afdrogen.
Douche
Ja hoor, wij deden dat ook al.
Vanaf dat Stephan een baby van 6 weekjes was ofzo. Inderdaad niet te lang, maar hij vond het heerlijk!(nu is hij er doodsbang voor) ?! Zal wel weer veranderen straks…hoop ik!
Groetjes, Bianca
ging met mijn kids al toen ze 7 dagen waren onder de douche heerlijk kraamhulp was er bij gewoon ff paar min
Tries
Liefs Tries
Ja Lucas vond het ook heel lekker!
Ook voor de papa is het leuk om met de kleine onder de douche te gaan.
Ik heb wel eens gehoord dat ze de maxicosie klaar hadden staan. De kleine in een grote handdoek draaien en in de maxicosie leggen.
Kun je zelf verder afdouchen en aankleden. Bespaard ook tijd!
Groetjes Mim
Goh, stom dat ik daar twee jaar geleden niet op gekomen ben zeg!
Hartstikke makkelijk zo’n maxicosi en nog veilig ook!!
Nou ja, tip voor de anderen dan maar!
Groetjes, Bianca
ja hoor wipstoel ik ging douchen had jordy en later roy er in gelegt in een omslagdoek dan samen en dan weer terug in de wipstoel in de omslagdoek werkte perveckt
Tries
Liefs Tries
ja ehhhhhhhhh verzond ze terplekken mijne zijn ook nog niet zo oud… pas 4 maanden gelden dat ik het voor het laast deed met roy…
sorry hahaha
Liefs Tries
Nog niet zo oud? En Jordy dan? Die is toch ongeveer net zo oud als Stephan?
Nee hoor, mijn schuld, had ik maar NOG eerder lid moeten worden van deze site!!
(bijv. vlak na Stephan’s geboorte ofzo)
hahahhahhaa die bianca hahaa
had het zelf ook niet verzonnen hoor hahhaa
maar mijn kindjes wilde nooit onder de douche van baby af aan niet snik,snik
groetjes bianca
Nou, en mijn baby die nu een peuter is wil ook al ruim 1,5 jaar niet meer onder de douche!!!
Hij is er doodsbang voor.
Ach…hij durft (na een paar maanden) gelukkig sinds kort wél weer te ZITTEN in bad. Dat scheelt alweer!
Groetjes, Bianca