Dormeasan dr.Vogel


#1

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben nu 34 weken zwanger, slaap niet of nauwelijks meer 's nachts.
Niet eens zo zeer door al dat getrappel of door een “volle” blaas, maar vooral door rusteloosheid. Ik heb m’n ogen wel dicht en zijn te zwaar om ze te openen, maar ben verder gewoon wakker. Een extreem lichte slaap (de eerste uren gaan redelijk, maar vanaf 1u 's nachts is het klaar)
De verlosk. zei dat ik Dormeasan van dr Vogel eens moest proberen. Ik geloof nooit zo in die homeopatische dingen, maar wie niet waagt…?
Misschien heb ik er wel te veel van verwacht en heb ik daarom vannacht zo goed als helemaal NIET geslapen…
Of misschien moet je lichaam er eerst aan wennen voordat het werkt?

Iemand enig idee of een andere tip om de laaste weken 's nachts door te komen?

Bedankt… zzzzzz


#2

Hoi!

Ik heb het gebruikt in mijn zwangerschap… Maar kan niet zeggen dat ik er beter door sliep… Ik nam het een half uurtje voor ik ging slapen en ik sliep dan wel snel, maar werd 's nachts wel weer wakker en lag dan een paar uur wakker.
Heel vervelend dat wakker liggen… De beste tip is volgens mij gewoon accepteren dat het zo is, niet op de klok gaan kijken en je er niet druk om maken. Ik ging een boek lezen en na een tijdje viel ik weer in slaap. Je lichaam went alvast aan de gebroken nachten na de bevalling…
Succes!