nou Sugars eigenlijk is het zo een ramp nog niet dat valt reuze mee hoor. hij slaapt in principe alleen van snachts 3 uur tot smorgens 6 uur heel weinig. de rest van de dag doet hij het uitstekend en slaapt overdag nog steeds 2 tot 3 uur lang tot de volgende voeding. niet dat ik daar heel erg blij mee ben maar ja als hij dat wilt?? verder ben ik het er niet mee eens dat hij op 5 flessen moet zitten of dat hij rond 23.00 uur nog een voeding moet krijgen. nachtvoeding zijn we al met 8 weken gekapt hij is nu 4 maanden oud en heb het enkel een paar keer geprobeerd maar je kunt het met je vingers tellen. hij weigert de fles zo laat nog dus ik kan hem moeilijk dwingen. wij maakten hem altijd wakker voor d elaatste fles dat was nog niet zo erg maar het was nog erger toen hij daardoor begon te huilen! nou dat wil je ook niet. dat is toch zo zielig? hij wilde het gewoon niet en vandaar dat de cb zei weet je wat laat die late fles maar vallen. je hebt er weinig aan. en hij groeit super goed dus wat wil ik nog meer. het enige wat ik nu nog kan doen is rijstebloem opnieuw proberen. maar dit keer niet gelijk 3 schepjes maar beetje bij beetje opbouwen zodat hij er geen last van krijgt. denk dat dit wel zal helpen. ik ga het vandaag weer eens proberen. dus voor de duidelijkheid snachts krijgt hij absoluut geen voeding! voor die 3 uurtjes is het ook niet waard en vooral niet als je de rest van de dag nog staat te rommelen met zijn voedingstijden wat wel voorkwam. en ja het is zwaar maar goed er zijn ook moeders die het overdag zwaar hebben met andere problemen…dat heb ik dan weer niet. voeding voor hongerige babys krijgt hij al heel lang. dus daar ligt het niet aan. heb wel eens een andere voeding geprobeerd echt een drama nooit meer. hier zit het verder goed alleen het doorslapen nog. van het weekend maar eens laten huilen in de nacht kijken hoe dat gaat. denk dat hij ook stiekem is gewend aan die aandacht snachts hoor…dat hoor ik tevens vaker van mamas…alles komt goed zeg ik dan maar altijd!!!
Doorslapen
mama_Selma