Hoi allemaal,
Mijn kleine meid slaapt de laatste nachten 8-10 uur. Ze krijgt borstvoeding. Is het normaal dat ze nu al zolang doorslaapt??
Groetjes Jessica

Hoi allemaal,
Mijn kleine meid slaapt de laatste nachten 8-10 uur. Ze krijgt borstvoeding. Is het normaal dat ze nu al zolang doorslaapt??
Groetjes Jessica

Mijn zoon sliep toen ook al zo lang. Zou het wel even navragen bij het cb want het ligt ook aan het gewicht of ze al zonder nachtvoeding mag.
Groetjes ramona
Wauw, daar had ik zo voor getekend ! Als ze goed poept en plast, goed groeit is het prima.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Hier ook een doorslapertje vanaf 3 a 4 week sliep hij van 22.00 tot 8.00 hij wordt soms wel even wakker tegen 6 uur maar valt dan weer in slaap na een paar minuten. Ik vroeg laatst aan de dokter of dit geen probleem was hi zei handen dichtknijpen en lekker van genieten.

Hi Jessica,
Wat was haar ritme voor heen dan?
En vind je zelf dat ze anders is bv, minder blij of is ze gewoon als anders.
Mocht het dat laatste zijn dan zou ik een gat in de lucht springen!
Als het dat eerste is wacht het even rustig af en praat er anders over bij je volgende CB controle. Je zou eventueel een afspraak kunnen maken met je dokter.
De kleine van mij sliep gelijk haar eerste nachten aldoor.
Ik vind “Asje” haar tip het beste
quote:
Wauw, daar had ik zo voor getekend ! Als ze goed poept en plast, goed groeit is het prima.
</BLOCKQUOTE id=quote> + dat ze nog even zo is als anders natuurlijkGroetjes,
Ria“Life is not a journey to the grave with intentions of arriving safely in a pretty well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out and loudly proclaiming … WOW! What a ride!”