Kyra heeft gisteren om 23:00 uur haar laatste flesje gehad. Normaal wordt ze nog wel om 04:00 uur wakken, maar nu kwam ze vanmorgen om 09:00 uur pas.
Kyra is 10 weken oud. Kan het kwaad dat ze zo lang doorslaapt? Al is het natuurlijk ideaal.
Doorslapen
nee hoor! hier waren ze allebei 5 weken toen ze doorsliepen.
Ik heb altijd zo iets ze melden zich wel wanneer ze honger hebben.
lekker van genieten joh.
Groetjes Gytha

Oh mazzelaar, hier heeft het tot 8.5 maanden geduurd voor ze doorsliep. Lekker van genieten
Groetjes,
Michèle

Dat deed Joey ook, toen was hij ongeveer 7 a 8 weken oud. We zijn ons rot geschrokken toen we elkaar vroegen of de ander de nachtvoeding had gedaan, en geen van beiden dat had gedaan!
Maar sinds die dag sliep hij elke nacht 12 uur door. Ik heb toen het CB gevraagd of dat wel goed was, en het mocht wel, maar ook niet langer dan 12 uur, omdat anders het bloedsuikerspiegel te laag kon worden, met zo veel tijd tussen twee voedingen in. Dus lekker van genieten! Zijn niet veel kersverse ouders die zoveel luxe hebben
Kan echt geen kwaad hoor, mijn zoon sliep al eerder door. Heerlijk toch.
Nou heb ik geen ervaring met flesvoeding maar zou wel even nakijken of het aantal cc van de flessen die ze overdag krijgt niet wat omhoog moet dan.
Groetjes Ramona
O bofkont!
Die van mij slaapt pas sinds afgelopen nacht door.
Of het was een toevalstreffer.
Even duimen vanacht, hij ligt net op bedje dus ben benieuwd!!
Hij is nu net 4 maandjes.
Bedankt voor de reacties allemaal, maar hoe zit het dan als ze vanaf 19:00 uur doorslaapt.
Ik moet haar altijd om 23:00 uur wakker maken en dat vind ik zielig.
Her duurt vaak even voor ze weer in slaap is.
Nee ze is te jong om haar van 19.00 door te laten slapen. Dus helaas wel nog wakker maken. Overigens toen Morgan ouder werd lieten wij haar zelf komen voor deze fles dus ik ging gewoon slapen en dan moest ik er wel uit, maar op een gegeven moment sliep ze door deze fles heen en was ie der af. Maar toen was ze al 6 maanden hoor
Groetjes,
Michèle

hier was het ietsje later (met zo’n 3,5 maand) maar is idd geen enkel probleem.
de nachten zijn tenslotte om te slapen dus als ze daar al klaar voor is is dat hardstikke goed.
Voorlopig zeker nog wel de 23.00 uur fles aanhouden, zoals michèle ook al zei daar is ze echt nog te klein voor.
maar lekker hoor, geniet ervan!!
liefs,
Rinske

Ik geef Jason om half 11 nog de fles (iets meer dan 4 maanden)
Maar die geef ik slapend.
Zo super schattig haha.
Of word Kyra heel snel wakker?
Maar zou hem inderdaad nog wel gewoon geven hoor
Marèl slaapt ook, sinds dat ze 5 weken oud was, lekker door. 2300 uur laatste fles wakker of slapend maakt niet uit. Meestal komt ze rond 0700 uur voor de fles. Heerlijk !
Léon
Vader van Marèl ( 22-07-2009)
Neehoor Heerlijk toch
Ook hier werd er vanaf 5 weken door geslapen tot 8.30
Hoeveel cc krijgt ze per fles???
Misschien dat dat iets teveel is ???
Maar als ze de hele fles leeg drinkt en een min of 15/30 nadat ze in bed werd gelegd weer slaapt zou ik t lekker zo laten
Je had ook een andere toppic geopend over wakker zijn
Lukt het nu een beetje met naar bed gaan rond 19.00 uur???
Hoe gek het ook klinkt Maar hoe moeier ze zijn hoe minder of slechter ze slapen
Ben gewoon nieuwsgierig
Gr Linda
met 10 weken mogen ze zeker al de nachtvoeding overslaan. Hier zei de kraamhulp na 1 dag al, dat Ilja best 6 uur door mocht slapen 's nachts. Leuk idee van haar, maar dat is hij tot op heden nog niet van plan. Meneer wil gewoon om de 3 a 4 uur eten 's nachts. En wij hopen maar dat hij snel leert dat hij ook langer kan slapen
[img]http://b2.lilypie.com/VhVPp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
Zo kijk eens aan
Robin was 8 maanden toen hij doorsliep pffffffffff we waren gaar
Justin 8 weken we hadden ons al ingeprent 8 maanden nacht voeding gelukkig niet
Volgens mij mag er 12 uur tussen zitten met de laatste fles en de eerste fles s` morgens niet meer
Dus zou ze goed lekker door kunnen slapen de nacht en jullie ook natuurlijk