Hallo allemaal ik ben moeder van een zoon van bijna 6 maanden.
Nu heb ik een probleempje… Hij sliep altijd door tot 7 uur maar sinds 7 weken wordt ie steeds om 5 uur wakker hij heeft dan geen honger maar wil ook geen speen meer. Nu geef ik hem dan wel de borst en dan neemt ie 4 slokken en slaapt weer verder… Dus op zich is dit geen probleem maaaar sinds een week wordt ie s nachts wakker om 2 a 3 uur… En dit vind ik minder leuk want ben echt gebroken… Overdag sliep hij sinds kort goed 1,5 uur maar ook dit is over sinds een week… Nu weet ik dat ie in een sprongetje kan zitten maar hebben jullie tips…
Hij heeft ook nog geen vast schema en dat wil ik graag wel hebben want dan kan je overal rekening mee houden nou kan ik niks afspreken omdat ik niet weer hoelaat ie moet eten. Hij krijgt sinds 2 weken fruithapje (banaan) maar ook dit wilt ie niet meer hebben sinds 3 dagen…
Hoeveel moet een baby van bijna 6 maanden eten/drinken
Hij krijgt nu s ochtends de borst en soms ook s avonds en verder krijgt ie 3/4 flessen van 180 water en 6 schepjes. Om 23.00 doen we er ook nog een schepje rijstenbloem erin maar hij slaapt niet door!!!
Hoe oud waren jullie kinderen toen ze gingen rollenn,zitten,tandjes enz… Hier ben ik benieuwd na…
Hoop dat jullie tips hebben want nog een paar nachten en ik zit er echt door heen
alvast bedankt,