Doorslapen op verkeerde tijd

mamadelon als wij die avond fles die hij om ongeveer 20.00 uur mag eerder geven dan wordt meneer ook snachts wakker… Dus daarom rek ik deze fles. Momenteel leg ik hem die onrustige tijd dus gewoon op bed… dan maar huilen etc. Hij moet de prikkels toch weg kunnen werken denk ik dan maar…

Dus Levi is niet meer van 16.00 - 20.00 wakker maar wel onrustig en veel huilen. Tja hoort er bij denk ik… veel kindjes hebben huiluurtjes en Levi heeft die dus dan.

Wat je voor de nacht ook kan doen, heb ik ook gedaan. 120 water en maar 3 schepjes ipv 4 … wie weet?

Als je hem dan op bed legt, krijst hij dan niet de boel bij elkaar? Sem kan echt hard krijsen als ik hem tegen zijn zin in op bed leg… Kan dat echt niet aan!

We kijken vannacht nog één keer aan zonder avondfles en vanaf morgen maken we hem wel weer wakker voor zijn fles. Het blijft zoeken met die kleintjes he…

Hij huilt in die onrustige periode zich helemaal overstuur maar … kan er wel tegen omdat ik dan mijn tijd besteed aan Jurian en hij moet leren dat hij niet de enigste is. En … Jurian was een huilbaby dus … dit is een makkie met Levi

Ja blijft zoeken. Levi is vandaag weer op cb geweest. Was 60cm en 5,4 kilo… netjes toch. Ze zei volg je gevoel … denk je dat Levi honger heeft geef hem dan gewoon meer te drinken. Zulke mensen mag ik graag…

Hier ook precies hetzelfde probleem…
Mijn zoontje is nog maar 4 weken dus nog wel erg jong…en heeft nog niet echt een vast ritme.
Rond 18.30/19.30 krijgt hij nog een fles. En valt daarna in een diepe slaap.
Nu heb ik hem de laatste 2 dagen voor zijn volgende fles wakker gemaakt in de hoop dat hij dan 's nachts later wakker wordt maar dat maakt dus niet uit!
Doe ik het niet dan wordt hij rond 1.00 wakker en komt hij om 5.30 weer
Maak ik hem wakker dan komt hij rond 2.00 en dan om 5.30 weer…

Ik denk dat hem niet meer wakker ga maken voor de laatste fles en dat ik hem nu 6 flessen ga geven ipv 7 maar meer per keer… Even afwachten dus.
Met mijn andere zoontje heb ik dat ook gehad… Die weigerde de laatste fles ook maar deze drinkt hem keurig netjes op…hihihi
En die kwam 's nachts steeds later tot hij klokje rond ging slapen!

Een zoontje van 4 weken … wat leuk proficiat! Dacht dat ik de laatste was die was bevallen op dit forum maar … toch niet. Ook 2 zoontjes zie ik? Ik ook … leuk hé!! Hoe oud is je oudste zoontje?

Mijn oudste zoontje wordt bijna 3 jaar en voelt zich echt een grote broer sinds de kleine geboren is!

Wat leuk…

Hier de oudste ook erg stoer/trots op zijn broer… Genieten is dat hé…

Nou, hebben Sem een week wakker gemaakt voor zijn fles om 23.00 en die dronk hij steeds netjes op… Maar hij werd altijd rond 4 uur weer wakker. Één keer om half 6.

Gisteravond maar weer eens niet wakker gemaakt, laatste fles om 20.00. Hij kwam vannacht pas om 5 uur! Hij slaapt dus eigenlijk prima door. Maken hem maar niet meer wakker dus en hopen dat hij er nog 2 uurtjes aan vast plakt.

Gek dat hij zonder die fles nog later komt ook…

Slaapt Levi nog steeds zo lekker door miniboy? Ik las dat hij zo aan het huilen was, is dat weer over?

Wat doorslapen betreft is Sem niet echt snel maar wij hebben het geluk dat hij bijna nooit huilt. Niet eens een huiluurtje!

Ik heb dat met de oudste ook gehad. Die kregen wij toen gewoon niet wakker voor de laatste fles en als we dat wel deden dronk hij maar een beetje.
Toen zijn we de laatste fles ook overgaan slaan en kwam hij om 2.00 en steeds een uurtje later. Uiteindelijk sliep hij klokje rond maar dat was pas echt met
3 maanden.

Met mijn jongste van een maandje oud geef ik wanneer hij komt.
Al 2 dagen dat hij rond 19.30 de fles krijgt en naar bed gaat en dan pas weer om 00.30 wakker wordt. 's Nachts komt hij om 04.00 nog een keer en dan om 7.00
’s ochtends. Overdag komt hij netjes om de 3 uur…
Je kind geeft het ritme vanzelf aan!

Misschien een klein flesje geven als het om 5.00 wakker wordt?
Of rekken met een speentje? Dat hebben wij wel destijds gedaan…