Doorslapen?hoe?

Hoi ik wilde graag wat reacties ontvangen over het volgende;

Mijn kindje is nu 15weken oud. Hij heeft last van reflux, maar gelukkig ben ik al 2keeer naar de osteopaat geweest en heeft ie nu al 3weken niet meer gespugt.
Sinds 2dagen eet hij enorm veel alleen hij slaapt de nacht nog niet door. Ik geef hem nu 6 keer eten om de 4uur dus en dan van 150water en 5schepjes. Hij krijgt nu nog wel speciale voeding NUtrilon AR. Ik ben gelukkig wel gaan minderen met zijn medicatie en tot nu toe gaat het goed.
Heeft iemand enig idee hoe je dit aanpakt…
Ben heel erg benieuwd.

Ik geef hem nl in de aovnd zijn laatste voeding ron d11.00 en ja hoor 0.300 staat hij weer echt gewoon op voor eten.
Alleen hij slaapt echt super goed in de vooravond.v an half zes soms tot half elf… en misschien moet ik hem dan wakker houden maar ja hoe?

graag reacties??

hallo

mij hebben ze verteld dat je ze ovrdag echt niet langer dan vier uur aan een stuk moet laten slapen ,en ook niet in de voor avond want dan zouden ze hun rust al gehad hebben ,ik heb dit geprobeerd maar helaas mag niet baten .maar nu is die van mij pas 5 weken dus meshcien nog wat jong om door te slapen,hij drinkt wel evenveel als die van jou ook 6 voedingen van 150 cc en 5 schepjes voeding,heb wel geprobeerd om de laatste voeding van 23 oo een fles van 180 tegevn maar daar dronk hij 165 van en melde zich vervolgens om half vier toch weer ,
succes ermee
groetjes anouk

anouk nelissen

Hoi Heuly,

Wat dat doorslapen betreft. Het heeft geen zin om een kindje dat aan te leren. Dat moeten ze zelf doorkrijgen. Het ene kind slaapt vanaf week 1 door en het andere kind bij een half jaar nog niet.

Dus probeer hem niet te trainen in doorslapen want dat is verspilde energie.

Dus hou hem ook niet wakker in de vooravond. Dit is gewoon nu zijn ritme en dat past-ie vanzelf aan.

Groetekes, Sje

hoi sje

benita hebben ze wel leren doorslapen
en wel al toen ze tien dagen oud was
moet ik wel zeggen dat ze dit in het zieknhuis gedaan hebben ,en ik geen idee heb hoe ze dat voor elkaar gekregn hebben ,ze mocht namelijk niet eerder naar huis zonder de nacht voeding ,meschien was ze er wel gewoon aantoe indd ,en was het gewoon toeval dat ze oook werkelijk doorsliep,maar het kan dus schijnbaar wel ,zeg niet bij ieder kind want hier bij delano is het ook tevergeefse moeite en probeer ik het ook niet meer,ziehet wel als ik zmorgens wakker word en meneer nog lekker slappt,hahahaha
groetjes anouk

anouk nelissen

volgens mij laten ze ze in het zieken huis gewoon huilen
natuurlijk na drie nachten komen ze niet meer nee
vroeger stond ik op de eettafel in een reiswieg want wat er gebeurde beslist niet snacht voeden werd er tegen mij moeder gezegd
echt erg eigenlijk
doorslapen gaat vanzelf mijn dochter deed het met 8 weken mijn twee zoontjes de een met 5 en de ander met 12 dus ik bedoel maar alledrie anders
ik heb ze ook alledrie altijd om de drie uur gevoed maar of dat nou mee werkt weet ik niet
mijn dochter is nu 13 weken en drinkt 6 flesjes van 135 voeding niet echt super veel zij drinkt gewoon niet veel meer per fles dus moet ik wel om de drie uur voeden om aan het aantal voeding te komen per 24 uur’
gewoon afwachten ik weet hoe je je nachtrust mist
maar het komt echt vanzelf
groetjs nancy

Hey heuly,
Je kleintje gaat het vanzelf doen, hoor…
Hier in huis hebben we de nachtrust pas sinds drie dagen weer terug na 4 en een halve maand, het is rot maar, er komt een eind aan.
Bij mijn meiske werkte het niet om haar wakker te houden, ze werd alleen maar meer hyper.
Sterkte en probeer je eigen rust op een ander moment van de dag te pakken als je kindje slaapt.

Liefs Wendy

Hey, ik heb zelf een zoontje van 1j ondertussen (dat ging supersnel amai) en wij hebben hem van kleinsaf een routine aangeleerd.
Wij geven een badje, smeren hem van kop tot teen in en zingen ondertussen een liedje enzo… Pyama aan en daarna zijn laatste fles. Na zijn fles nog max 15 min om een boertje te laten en daarna naar bed.
Het heeft even geduurd maar nu laat hij zelf weten wanneer hij naar bed wil.

Ik heb het zo gedaan door om 6 uur 's morgens de eerste fles te geven. Dan tot aan 24.00 uur de rest van de flessen. Ze had dan alle voeding al gehad en als ze toch kwam 's nachts dan gaf ik haar wel voeding. Maar steeds om 6 uur begon ik weer met 1e fles. Na een korte tijd/aantal dagen sliep ze eigenlijk gelijk door. Zelfs tot 9 uur na een tijdje. (In het begin mogen babies maar trouwens maar 6 uur zonder fles, later volgens mij 10 uurtjes))
Werkte helemaal perfect die truc van de verloskundige.