Hallo,
Ik ben Jane, ik heb al eens eerder een topic aangemaakt, en kreeg daarbij negatieve en positieve reacties. Het gaat nu goed met Lotte, ze vermaakt zich uitstekend! Ik heb alleen 2 vraagjes en misschien kan mij iemand advies geven. Ze is nu bijna 7 weken.
Lotte heeft spruw, heb alles geprobeert en heb nistine gekregen van dokter maar dat helpt niet, ze heeft al 2 potjes op. Nu heb ik vanaf maandag Daktrine gekregen, ik zie nog niet echt dat het helpt, maar we zijn er ook nog maar net mee bezig. Weet iemand anders nog een advies voor spruw?? Ze heeft het nu al 3 weken. Zelf heb ik ook daktrine gekregen.
Gisteren was ik bij het consultatiebureau en die zij dat ik een ritme in moest bouwen voor de nacht. Ik geef haar de laatste borstvoeding om 23.00 uur en ze komt dan om 03.00 uur a 03.30 uur weer. Op zich vind ik dit knap van haar, maar ze zegt dat Lotte best door kan slapen tot 05.00 uur, en dat ik maar de speen moest geven als ze eerder komt, nou dat had ik vanacht gedaan, maar dat helpt niet want dan huilt ze heel lang en vindt dat zielig. Dus ik heb haar borstvoeding gegeven en toen kwam ze 2 uur later weer, en toen heeft ze van half 6 tot 8.30 geslapen. Wat vinden jullie eigenlijk?
Hoe gaat / of ging het met jullie kindje van 7 weken???
Groetjes Jane
Jane Snijder