Oke…
Hhaha, fijn al die reacties…
Hier gaat het ook nog steeds goed, vandaag bij Belgische CB Geweest en die vonden het ook prima. dus ben weer helemaal gerust gesteld, al was ik dat al wel na alle positieve reacties van jullie allemaal… Waarvoor dank… hihi…
Er stond een vrouwtje met een kleine baby, die meteen al riep dat mijn babietje al ouder was dan die van haar, maar toen ik vroeg hoe oud haar baby was en ze 3 maanden zij moest ik stiekem hard lachen, onze Glenn moet nog 3 maanden worden… Hahaha… iedereen denkt dat onze Glenn al een maand of 5 is… Ik weet wel beter gelukkig. Vandaag gewogen en weegt nu 7.690 en is 65 cm lang… een lekker ding dus waar ik echt wel trots op mag zijn…
Groetjes kristine
Doorslapen 12 weken
Nou ook weer gerustgesteld! Lekker op je gevoel af gaan. Zolang je het idee hebt dat het prima is lekker blijven doen!
Mijn zoontje van 11,5 week slaapt nu van 21.00 tot 04.30 en dan krijgt hij nog een klein flesje en dan komt hij om 07.30. Mag dus ook zeker niet klagen en kan nu lekker vroeg naar bed! Heerlijk.
In het begin ook geprobeert de kleine wakker te maken voor zijn laatste fles maar net als zijn broer zijn we daar snel mee gestopt. Ze dronken bijna niks!
is helemaal prima. Zolang je kindje genoeg plas en poept en goed groeit en alert ziet. Blijven kijken na je kind is het beste!
mijn dochter sliep met 3 weken door en met 2,5 maand het klokje rond. Ze is nu 4 maanden en slaapt van 7 tot 7, voeden en dan nog tot 10/11uur. Helemaal prima toch en is per kind verschillend!
ALs je kindje goed groeit, poept en plast, zou ik mij ook geen zorgen maken. Onze zoon is veel te vroeg geboren (11 weken), maar hij sliep ook na 17 weken ongeveer door (gecorrigeerd was hij toen nog maar 5 weken). Ik heb toen de kinderarts gevraagd of het kwaad kon en of we de nachtvoeding aan een diep slapende baby moesten geven. Hij zei toen dat we hem niet speciaal wakker moesten maken, maar als hij in de weken erna nog om een nachtvoeding vroeg, we die wel moesten geven. Hij heeft dat overigens nooit meer gedaan. Hij sliep toen dus van 22.30 uur tot 6.30 uur.