Doorkomende tandjes en niets willen drinken

Nou het onderwerp zegt het al, er is al 1 tandje door en nu komt die daarnaast. Van de eerste geen last gehad en nu van de 2e de bijbehorende spuitluiers. Alleen ze wil niets drinken, ook geen flesje voeding. Pap lepelen heb ik vanmorgen geprobeerd was ook geen succes want ze laat t gewoon uit dr mond lopen. En diksap of roosvisee wil ze ook niet. Daarnaast eet ze wel gewoon dr fruithapje, groentehapje en een halve boterham. Jullie nog tips zodat ze wel gewoon genoeg vocht binnen krijgt??

Paracetamol geven, dan zakt de pijn aan haar tandvlees en dan is de kans groter dat ze in elk geval weer wat gaat drinken. Eten is nu even niet zo belangrijk, vocht is belangrijkers.

Desnoods geef je meer fruithap nu ze niet zo goed drinkt. In fruit zit ook veel vocht.

Hoe oud is ze? Kan namelijk ook zijn dat ze middenin een sprong zit en dat ze daardoor minder goed drinkt.

Groetekes, Sje

Ze is volgende week 7 mnd. Ik heb wel O.R.S gehaald en dit gelepeld aan dr gegeven, want als dit in een flesje zit wil ze m ook niet. Probeerde stiekem om de paar lepeltjes een lepeltje voeding te doen maar dat liet ze uit dr mond lopen.

Tussen week 28,5 en 30,5 zit een sprong, zie het oei-ik-groei-boek. Dat kan er ook de oorzaak van zijn dat ze niet goed drinkt. In combinatie met doorkomende tandjes is het feest compleet.

Wel uitkijken met alleen maar ORS terwijl ze helemaal geen diarree heeft. Het kan ook voor verstopping zorgen en dan heb je er weer een probleem bij.

Groetekes, Sje

ze heeft om 12uur 80 ml gedronken en een half boterham gegeten, dus ze heeft iig iets gedronken