Doorkomen tandjes

hallo

wat geven jullie zoal bij het doorkomen van de tandjes
wij geven deninox maar hebben het idee dat het niet veel helpt
wie heeft er goede resultaten met andere middeltjes bv chamodent

groeten jessij

Morgan krijgt als der tanden op rust staan 's morgens en 's avobds chamodent een spiegeltje te houden en als ze weer opspelen krijgt ze hem 3 keer per dag en ik moet zeggen net als alle andere vsm producten ook hier een prima resultaat.

Dentinox is maar kort werkend, dus het effect duurt ook niet lang. Het is kort maar krachtig. Helaas mag het maar een beperkt aantal keer per dag gebruikt worden. Ik heb het in huis als Morgan ineens zoveel pijn heeft dat niks werkt of als ze moeite heeft met haar fles, dan verdoof ik het even daarmee en dan kan ze rustig haar fles leegdrinken.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi michèle

welke variant gebruik jij dan
de drupples heb je in junior uitvoering kan ook van 0 tm 1 jaar en je hebt de gewone druppels.

groetjes jessij

Hebben we het nu over dentinox?? Want die komt maar in 1 uitvoering zo ver ik weet en van chamodent heb ik de tabletjes.

Groetjes,

Michèle

hoi

nee idd heeft dentinox 1 uitvoering
vsm heeft chomodent druppels , chamodent junior druppels en dus chomodent tabletjes
die gebruik jij dus

groetjes jessij.

Ja ik gebruik de tabletjes, maar je moet voor die kleintjes als je drupperls wilt 0-3 jaar nemen, dus echt voor de baby. Al heb ik van verschillende mensen gehoord dat de tabletjes beter werken. Ik stop ze altijd heel in Morgan haar mondhoek en dan smelt ie en dan slikt ze het door.

Groetjes,

Michèle

Bij onze meiden deed Dentinox ook erg weinig moet ik zeggen. Ze kregen overdag bij ons regelmatig een bijtring. Vonden ze heerlijk verkoelend en verdovend op dat pijnlijke tandvlees.

En als ze echt veel last hadden waardoor ze slecht in slaap konden komen, kregen ze een paracetamol zetpil en dat ging perfect.

Groetekes, Sje

Onze meid krijgt ook dentiox en doe dit meestal tijdje voor het eten zodat het met eten niet zo pijnlijk is. Verder heb ik een bijtring en vindt ze dan ook wel lekker uit de koelkast.

chamodent hielp hier niks!

groetjes Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 08 Jan 2009 13:36:52

Morgan snapt echt geen moe van bijtringen. Als ik zo’n ding in haar mond stop ligt ze me echt aan te kijken van ja en nu mamma? Komt niks uit en is te groot om te sabbelen… Vingers snapt ze wel en eens ieders vinger die ze te pakken krijgt verdwijnt grif in haar mond incl eigen knuisten.

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Michèle op 08 Jan 2009 13:39:24

Michele, ik heb een bijtring in de vorm van een handje deze is van difrax.
Misschien is dit een iedee? Toen lieke zo jong was snapte ze er ook niks van maar met dat handjes bijtring wel!

groetjes Gytha

Is die ook wat smaller?? Ik heb er nu een van het kruitvat. Moet zeggen dat is ook een enorm ding. Schiet gewoon niet op in dat kleine mondje. Waar haal je die want ik ga vanamiddag nog even naar de stad dus zou ik meteen even kunnen kijken.

Groetjes,

Michèle

gewoon bij een drogisterij.
het handje is wat kleiner en vingertjes zitten los en makkelijk vast te houden.

groetjes gytha

Oke ga ik straks even kijken, bedankt voor de tip want haar tanden zijn weer bezig.

Groetjes,

Michèle

Ons dochter had haar eerste tandje nog niet zo lang geleden en nu zijn er in een maand al 4 door. Ik ben er maar druk mee… paracetamol, druppels, troosten, maargoed het staat dan ook wel heel wijs die tandjes in een korte tijd.

Lilypie 6 - 18 Ticker

Bij Morgan is nog niks door het is wikken en wegen. maar wel een bijtring die pas nu…

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />