Door slapen

hallo ik heb een lieve zoon van 8 weken weegt nu 7 pond maar blijft om 8 voedingen komen terwijl hij met 7 voedingen thuis is gekomen hij slaapt niet door s’nachts als hij zijn voeding van 8 uur krijgt slaapt hij door tot half 1 zo terwijl eigenlijk dan zijn laatste voeding elf uur moet zijn nu weet ik niet of ik hem wakker moet maken of lekker moet laten slapen dat betekent wel dat hij meestal rond half 3 en half 6 is ie er weer

groetjes mama van reno

mama van reno

hi, geef je bv of fles voeding?
beste is om met fles op schema te voeden, dus neem schema 7u-11u-15u-19u-23u(dit is dan wel schema 5 flesjes)
hoeveel doe je in de fles? misschien beter om naar 150cc plus 5 schepjes over te gaan per fles dan kom je niet de liter voeding over.

als je bv geeft gaat dit hele verhaal niet op en moet je helaas voeden op verzoek

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

hallo ik geef fles voeding ja maar er zit 110 in de fles ben zo bang als ik er 150 in doe dat dat veel te veel zou zijn voor m maar ja als je dan kwa hoeveelheid over een hele dag gaat kijken dan kom je net zoveel als in 7 of 8 voedingen ik ga eens proberen of dat ie t op drinkt want dat is ook nog maar de vraag dan ga ik wel even stilletjes aan verhogen en niet gelijk van 110cc naar de 150

alvast bedankt

groetjes mirelle mama van reno

mama van reno

Ik zou ook de voeding wat ophogen Ik zou dit met 10 cc per keer ophogen.
Lieke kwam ook erg vaak in het begin, toen we het opgehoogd hadden kwam ze in eens om de 4 uur nu 7.00- 11.00- 15.00-19.00-23.00.

Groetjes Gytha

Hoi Mirella,

Volgens mij is 110cc erg weinig voor een baby van 2 maanden? Ik zou als ik jou was even naar het CB bellen, volgens mij moet hij gewoon meer per voeding hebben en is je probleem dan opgelost. Zoë kreeg toen volgens mij al 150cc+5 schepjes.

Groetjes,
Inge

hallo ja dat klopt maar reno woog ontzettend weinig bij de geboorte dus dat kan hij nog niet aan omdat hij een inhaalslag moest maken hij woog maar 1830 gram en sinds kort houd hij die 110 cc binnen vandaar maar ik vroeg me eigen af hoe ik t beste aan kan pakken en ik ga nu gewoon proberen 120 te geven kijken hoe lang hij daarmee tevreden is en zo steeds meer voeding geven zodat hij op de 150 en 5 flessen komt

groetjes mirelle

Wow dat is inderdaad een kleintje! Zoë was 4485 gram
Maar wij verhoogden ook maar steeds met 10cc heel rustig aan hoor.

Succes, hoop dat het lukt!

Groetjes,
Inge

hallo

nou ik denk dat ik t nu t beste 130 cc kan gaan geven en dan 6 flessen en dan
7uur
11uur
15uur
19uur
23uur
en dan een nacht voeding om 3 uur en dan stilletjes aan die van 3 uur weg gaan laten kijken wat zijn behoeften zijn
en dan wel echt wakker maken als hij moet eten

ben benieuwd of t gaat lukken theorie is t wel goed maar nu nog inbrengen in de praktijk haha

groetjes mirelle

Hoi Mirelle,

dat schema hebben wij nu ook.
Mischien zal hij met 130 cc nog niet doorslapen maar dat komt wel.
Wat wij deden is misschien nog een tip, in de laatste voeding van 23.00 10 cc meer in de fles dan overdag. dat ging hier prima, dan heeft hij wat meer gehad voor de nacht.
En heeft hij om 3.00uur echt honger?? of zijn het zuigbehoefte??? Als dat zo is kun je beter zijn speentje geven. het is te proberen.

succes

groetjes Gytha

hallo

ja ik zou t eens kijken overdag is t nu al vrij goed gegaan hebbe hem zelfs een keertje wakker moeten maken en nu kijken hoe hij op de nacht reageerd ben benieuwd maar ik denk dat hij die 3 uur nog wel echt nodig heeft dus we zullen wel zien hoe hij t doet morgen weet ik meer te vertellen
alvast bedankt voor de tips…

groetjes mirelle

Hoi Mirelle,

Succes ermee! Zoë liet na 5 weken de nachtvoeding al weg, maar zoals ik lees was Reno zo klein en licht dat hij er waarschijnlijk echt wel tot 3 maanden behoefte aan zal hebben voor zijn groei hoor!

Groetjes,
Inge

hallo inge

ja dat denk ik ook wel ja maar hij heeft zijn inhaalslag bijna gemaakt dus dan zullen we t denk ik wel een stukje rustiger krijgen maar dit is al een stuk rustiger om de 4 inplaats van 3 uur hoor
als hij t vol kan houden en een keer in een nacht komen inplaats van 2 keer dat scheelt al een hoop voor ons

tot morgen maar weer

groetjes mirelle

hallo allemaal

nou t is harstikke goed gedaan om kwart voor 3 kwam ie heeft ie zijn fles op en toen heeft ie weer geslapen tot 5 uur heb ik even zijn speentje moeten geven en weer in slaap gevallen tot 7 uur dus hopen dat het zo goed blijft gaan

groetjes mirelle

fijn dat het zo goed gegaan is!!!

groetjes gytha

Fijn voor je zeg! Hopen dat het vannacht weer zo goed gaat!

Groetjes,
Inge

Mijn zoontje is nu 5 weekjes oud,
en slaapt ook niet elke nacht door,hij komt ook regelmatig om een voeding.
En hij weegt 5,5 kilo en is 59,5 cm lang.
Ik geef wel borstvoeding dus er zit niets anders op bij mij dan hem te voeden,verschonen,en meestal slaapt hij dan weer.

Ik denk dat je het idd met 10 cc op kan hogen,wat hij niet nodig hebt laat hij dan staan.

veel suc6

Groetjes van Bianca mv Nicky en Mika Dani 16/08/2007

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

hallo

nou ik zit nog steeds gewoon op de 130cc en da is tot nu toe echt voldoende hebbe 10 cc extra geprobeerde laatste voeding maar word echt teveel maar dat komt vanzelf wel
hij kwam vannacht pas om 4 uur dus hij plakt er toch weer een uurtje aan hij doet t echt een stuk beter

groetjes mirelle