Door slapen hoe?

hoi wij willen proberen om luna te laten door slapen ze is nu 8 weken oud en we vonden het wel tijd om het eens te proberen. ze krijgt voor de nacht een flesje van 200 cc maar maakt niet uit hoelaat ik haar op bed doe ze komt altijd om half vier.

hebben jullie tips?

groetjes

probeer het steeds te rekken, met een kwartiertje als ze er aan gewent is nog een kwartiertje en zo maar door.
maar ze is nog maar 8 weekjes oud, het zou ook zo kunnen zijn dat ze jullie straks verstelt doet staan en doorslaapt.

Groetjes Marianne mama vanRuben

ze is nog maar 8 weekjes oud sommige babys slapen door,als ze om half 4 komt dan heeft ze dat flesje nog wel nodig

[quote]
ze is nog maar 8 weekjes oud sommige babys slapen door,als ze om half 4 komt dan heeft ze dat flesje nog wel nodig

ik weet nog zo net niet of ze die laaste fles nodig heeft als ik haar om tien uur op bed doe of twaalf uur ze komt altijd om half vier. we weten dan ze langer kan slapen omdat we 1 keer hebben gehad dat ze om half negen de laaste voeding had en toen kwam ze ook om half vier.

Baby’s geven het meestal zelf aan. Ik persoonlijk zou zeggen, wacht nog maar even rustig af.

Groetjes Wiets

Ik zou ook niet proberen het voor elkaar te krijgen om die kleine mop door te laten slapen. Op een gegeven moment doen ze dat vanzelf. Als ze zo jong zijn en ze vragen nog om een nachtvoeding, dan moeten ze die gewoon krijgen.

Dat doorslapen komt vanzelf. De ene baby doet het vanaf nacht 1 en de andere baby slaapt met 4 maanden nog niet door.

Dus gewoon lekker geduldig afwachten, niet te krampachtig over doen.

Groetekes, Sje

idd zou ook niet proberen hoor,ze heb het dan toch nodig anders worden ze niet wakker voor het flesje

hier sliepen ze met 10 en 12 weken door tot 6 uur

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ik ben het met de andere eens
Luna zal zelf aangeven dat ze de nachtvoeding niet meer nodig heeft door gewoon lekker door te slapen
Robin was 8 maanden toen hij pas door sliep en die kreeg s`avonds zijn laatste fles om half 1 en hij kwam om half 5 weer
Kan je wel vertellen dat sloopt je en we hebben van alles geprobeerd
Justin was 8 weken en die kreeg zijn laatste fles om 9 uur en sliep door tot 6 uur
Nu krijgt hij nog een flesje om 7 uur na zijn badje en hij slaapt dan tot de volgende morgen 6 uur
Het komt dus echt vanzelf oja moet je er wel bij vertellen dat we bij Justin al wat rijstenbloem door zijn laatste flesje deden (met 8 weken oud)

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hoi bedank voor jullie tips en begin dus nog maar net met proberen om haar door te laten slapen. ik vindt het trouwens altijd wel ff fijn om de fles nacht te geven even tijd met zijn tweetjes.

groetjes

Je hebt groot gelijk. Geniet nog maar fijn. Straks kan het niet meer, want dan slaapt ze heerlijk door.

Groetjes Wiets

Als je het fijn vindt om `s nachts een flesje te geven, en ze meldt zich zou ik dat nog ff blijven doen. Juist zoals gezegt werd, straks kan het niet meer,!!
Groetjes FaYe,!

wat wij hebben gedaan is haar een speentje geven wanneer ze eerder kwam. Ze heeft al laten zien dat ze het kon, dus waarsch zit het er binnenkort wel in. Mijn dochtertje slaapt sinds 5 weken door. Ze krijgt haar eerste flesje om 7 uur. Laatst had ze een keer een aantal dagen dat ze veel vroeger wakker werd, maar toen heb ik haar geen fles gegeven, omdat ze er anders weer aan went.

hoi hoi

nou hier was ik dan met de vraag hoe laat ik haar door slapen. elke keer als ze kwam heb ik haar toch de fles gegeven maar twee dagen geleden stondt ik toch ff te kijken ze sliep opeens door we hadden haar om half negen op bed gedaan en ze kwam pas om zes uur en dat is nu al drie dagen zo en vandaag kwam ze pas om acht uur. hihihihi toch grappig hoe dingen kunnen lopen nu maar hopen dat ze zo goed blijft doen.
nog bedankt voor jullie tips
groetjes

Kijk super toch van je kleine meisje
En dat helemaal zelf gedaan
Het kan best zijn dat ze wel een nachtje komt hoor maar dan moet je proberen om haar geen flesje te geven
blijft ze nou echt heel erg huilen geef je een klein beetje fles of je kan haar wat thee geven
Luna grote meid hoor
succes verder

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi Pascal,

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar van degene die ik heb gelezen werd er als advies gegeven dat je de fles om half 4 gewoon moest blijven geven.

Ik heb een zoontje van nu 4 maanden oud, hij slaapt pas sinds 3 weken goed door!
Ik had precies hetzelfde met hem als jij met Luna.
Hij werd ook tussen half 4 en half 5 wakker en ik gaf hem altijd braaf de fles.

Toen ik op het consultatiebureau kwam en het erover had, werd ik door de wijkverpleegkundige geadviseerd om hem iedere keer als hij wakker werd zijn speentje te geven en als hij echt begon te brullen eerst een slokje water en als dat niet hielp dan pas zijn flesje. Dit heb ik 2 weken gedaan en dat was erg vermoeiend, om de 5 min moest ik mijn bed uit! Dan lag ik net weer lekker en ja hoor daar kwam hij weer…
Maar het heeft wel geholpen uiteindelijk!!

Vrienden van mij hadden het altijd over hoe makkelijk hun kindje is en dat die al door sliep met 6 weken enz enz…

Maar een feit is, het ene kindje slaapt vanzelf door en het andere kindje heeft gewoon iets meer begeleiding nodig.
Ik hoop dat als je dit leest dat Luna al door slaapt en als dat niet zo is dan hoop ik dat je iets aan deze informatie hebt.

Heel veel succes!!!

Stella van Es