Door kunnen kruipen niet slapen?

is het mogelijk dat nu damian kan kruipen en staan dat dat de rede is dat hij echt niet meer slaapt overdag? zodra ik hem in bed leg gaat hij gelijk staan en blijft hij staan (heeft hij net ruim 2 uur volgehouden) en uit bed kruipt hij de hele kamer rond en in de box gaat hij gewoon weer staan. hij heeft nu dus sinds half 10 niet meer geslapen maar dan ook echt niet meer. zelfs niet in de auto of kinderwagen met boodschappen doen maar hij heeft zijn slaap toch nodig?
ik heb hem net na zijn fruit in bed gelegt en e pas weer uit gehaald ton het tijd was voor zijn brood dus kan niet meer zeggen dat ik het niet lang genoeg vol gehouden heb maar ik weet het even niet meer of moet ik hem maar een of 2 dgen laten gaan en dan slaapt hij vanzelf wel weer

Frustrerend, ik snap het, maar weet je… je kan ze nou eenmaal niet dwingen tot slapen! Dus ik zou me er niet te druk om maken. Gewoon de volgende tuk-tijd weer proberen en hij gaat vanzelf weer slapen als hij moe is . En dat worden ze altijd weer!
Ik weet wel dat Minke toen ze ging staan nog niet goed “durfde” te gaan zitten vanuit staan. Dus ik moest haar destijds ook een paar dagen steeds opnieuw “neerleggen” in bed en dan sliep ze wel. Misschien heeft jouw kindje hetzelfde en moet hij dat even doorkrijgen? Dus dat hij gaat slapen als je hem ( een paar keer) neerlegt? Verder zou ik hem een slaapzakje aandoen, dan kan hij niet zo makkelijk gaan staan.

ow dat is het absoluut niet want damian weet heeeeeeeel erg oed hoe hij moet gaan zitten haha dat had hij na 2 dagen al door en dat doet hij ook heel netjes want omvallen doet hij niet. ik heb hem vandaag vanaf half 10 zover kunnen krijgen dat hij 25 minuten geslapen heeft. ach hij is wel gezellig dus denk maar zo dan slaapt hij vannacht lekker haha

Sprongentijd tussen week 33,5 en week 37,5! Dat kan een verklaring zijn!

Groetekes, Sje

dat hoop ik toch niet we hebben vorige keer ruim 8 weken in een sprong gezeten en zijn er net uit hoopte dus eigenlijk dat hij ze achter elkaar gehad had

Ja fijn he die sprongen!.. hier ook een dametje wat opeens weer s nachts ligt te kirren en te spoken!!! Zal ook wel een sprong zijn ( hoop ik ).

Dat deed Dion ook hoor toen hij kon gaan staan, hij vond het zo machtig en stoer dat hij kon staan, hij wilde niets liever dus ook in bed.
Ik ging op de gang staan en als hij in bed ging staan legde ik hem weer neer een dat soms 10 keer en dan ging hij wel slapen.
Dit duurd maar kort tot de nieuwigheid van het kunstje er af is en dan komt hij wel weer in zijn ritme van lekker gaan slapen.
Een vriendig van mij had precies het zelfde met haar dochter.

hij ligt nu heerlijk te slapen. hij is nooit echt een grote slaper geweest maar nu na de papa slaapt hij tot 9 uur soms 10 uur of ertussen en vandaag dan om 2 uur weer. en dan tot de laatste fles wakker. ben benieuwd hoe lang hij slaapt maar hij is nu toch al ruim een half uur weg en dat is een record haha