Door komen van kiezen

heej heej
wat een dag wat een dag
weet er iemand wat het beste helpt tegen door komende kiezen ik heb wel druppels van svm maar heb niet echt het idee dat ze hielpen.
vanmiidag heeft ze 1uurtje geslapen en na veel huilbuien de rest van de middag slaapt ze nu ze wilde ook haar eten niet en huilde vreselijk heb toen besloten haar naar bed te doen en dan weer later naar bed te laten gaan.
ze is ook nachts al een paar nachten in de weer.
alles tips zijn welkom

groetjes

Dentinox. En voor het slapen gaan een pcm is ook prima hoor, tegen de pijn.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Zijn misschien niet alleen de kiezen maar ook de warmte.
Hier geen dooromende kiezen meer(moet er nog 1) Maar ook heel de middag huilerig en om 7 ur naar bed en niet meer gehoord. Dus die 2 bij elkaar misschien. Zou ik zelf ook niet vrolijk van worden.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

wat is dentinox
ik gebruik eigenlijk altijd die druppels van vsm.
en heb net nog even sinaspril ofzo gehaald ze is om kwart over 6 wakker geworden en begon gelijk met huilen.
morgen weer voor de druppels uit want ze hadden die nu niet meer
ga haar zo naar bed brengen hopen dat ze zal slapen he.
als ik haar een zetpil geef dan vertrouwd ze mij gelijk een paar dagen niet met verschonen ze wil dan gewoon niet worden verschoond en na een dag is dat over.
daarom nu die sinasapril

we zullen wel zien
iedereen een fijne en rustige avond

Dentinox koop je bij de drogist. Dat is een vloeistof dat tijdelijk verdooft; je smeert het met een wattenstaafje op de zere plek en dan verdooft het waardoor de pijn weg is. Niet geven vlak vóór een eet- en/of drinkmoment, want dan spoelt het er weer af en heeft het geen effect.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Hallo Senna 30-03-2009 is dat de geboortedatum van je dochtertje ? mijn zoontje is van 26-03-2009 en heeft vanaf zondag ook zo’n last van zijn doorkomende kiesjes, veel huilen niet willen eten en weinig drinken en hangerig … moeite met in slaap komen ect. lijkt heel veel op jullie Senna.
Gelukkig gaat hier nu weer iets beter en ik gebruik ook de druppels van VSM en bij hem lijkt het wel te helpen want ik had ze waren op en kon ze woensdag pas kopen en toen gelijk gaan geven en met de dag ging het iets beter.
Met de kiesjes aan de andere kant duurde het ook een dikke week en daarna was hij helemaal weer het mannetje.
Met 15 maanden zitten ze ook weer in een mentaal sprongetje dus dat kan ook meespelen, gaat jou Senna al een beetje kletsen ?

Groetjes, mama van Dion

heej vlokje
ja dat is de geboortedatum van senna.
ze heeft dr eerste kies recht onder en boven in voel ik ook harde plekjes
ja ze babbeld best wel vooral in de winkels hhih iedereen moet ook wat tegen dr zeggen en ze kan ook heel boos kijken naar vreemde mensen vooral bij mannen doet ze dan hihih.
ze zegt papa mama, kijk, bal, lala, boe, mauw, na is in mijn vriend zijn taal geef mij, ze doet een paard, koe, poes, eend, aap na en het klinkt mischien raar maar vaak begrijp ik dr gelijk als ze zo haar geluidjes maakt terwijl mijn vriend er meer moeite mee heeft.
ook draait ze met dr handjes op het liedje van k3 handjes draaien. ook doet ze in de maanenschijn visje visje.
ik vindt ook best wel dat ze al veel begrijpen en gewoon al echt een eigen willentje hebben ik had slipers voor dr maar die vondt ze blijk baar niet mooi ze wilde ze echt niet aan heb andere gekocht en nu is het geen probleem als ik dan zeg pak je slipers maar dan pakt ze de roze zeg ik dan neej die andere dan rent ze hard weg ahahah.
het verbaast me ook dat senna al uit een rietje kan drinken
wat kan en doet jou dion al.

groetjes divinia

Dion kletst veel maar ik versta het niet (echt nog baby taal) altijd.
Hij slaat op de deur en zegt hij "open"
en zegt eten, dag, papa, mama, op, aap, woef, hond, dat,
en hij gaat dansen als hij muziek hoord echt rondjes draaien zo schattig.
Hij wijst zijn neus aan en mond als ik vraag waar is je neus?

Hij kan ook uit een rietje drinken en niet zo goed uit een tuit, dus ik dacht pas geleden laat ik een z’n pakje sap aan hem geven en tot mijn verbasing wist hij gelijk wat de bedoeling was, nu drinkt hij nog 2 keer melk uit een flesje s’morgens en sávonds en voor de rest heb ik een rietjesbeker gekocht

Dion heeft sinds gister nog weinig last van zijn doorkomende kiesjes gelukkig eet en drinkt hij weer en is vrolijk.
Bij hem kwam ook eerst rechts onder toen rechts boven (half mei) en nu dus links onder 2 puntjes door en boven zie ik een bobbeltje.

Gaat Senna naar een KDV ? daar leren ze ook zoveel.

Groetjes

O,ja wat ook leuk is dat hij zo gek is op auto’s hij loopt al een tijdje en als ik dan zeg kom we gaan naar buiten dan is het eerste wat hij zegt AUTO? ja ja we gaan met de auto, dan is hij helemaal blij en dan loopt hij direct naar de goede auto in de straat en dan wil hij overal aan zitten en zelf de deur open doen.

hihih leuk.
nou alles is hier weer rustig de kies staat er door linkt onder en boven en rechts boven zitten wel dikke knobbels.
wat ik eigenlijk maar raar vind is dat je wel bijringen hebt ik heb dan vooral grote vissen, beer een ring met ballentjes.
maar voor haar kiezen heb ik er geen een.
ik zie ook niks langs zeg maar ze kan moeilijk een hele beer of vis in dr mond steken.
van de week had ze ook zn klein mini ijsje van de ah en die deed ze ook echt zo op haar zere plekken.

ik vind het ook allemaal zo vreselijk snel gaan ppff
hoe is het met dion
groetjes