Door een moeilijk jaar, ikkeben erbij inschoot!

Hallo Allemaal,

Het was voor ons een heftig jaar en dat is het nog steeds, waarbij vooral ik af en toe instort.

in januari op mijn verjaardag overleed mijn vriend zijn oma plotseling,
in mei had ik onze miskraam
in juni werd mijn schoonvader ziek en in juli mijn moeder.
tweede week augustus viel mijn opa en overleed 7 september aan gevolgen van een verkeerde operatie. Hij was als een vader voor mij.
Eind augustus werd bij Eliza netelroos geconstateerd.
Wij zouden volgende week verhuizen maar zijn voorgelogen door onze eigen gemeente en komen waarscheinlijk in de schulden!!!

Alles bij elkaar had ik alleen nog tijd voor mijn meisje en iedere minuut dat het kon lag ik plat op de bank of bed,

Maar ik heb ikkeben wel gemist en heb ook heel veel gemist!!
Ik heb altijd veel gehad aan ikkeben!!
Sorry, maar ik ben erweer.

Liefs Shirley

He jakkes, wat een narigheid allemaal

Sterkte, en een vooral even een dikke knuffel vanaf hier!
{{{shirley}}}

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Wat een jaar meissie Heb wel het een en ander via Hyves gevolgd, maar dat het zoveel was, had ik niet door. En hoe zit dat nou met die verhuizing? Waarover zijn jullie voorgelogen en hoezo schulden?

Een heel dikke knuffel voor jou en je gezin!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

{{{{Shirley en gezin}}}}} je weet meisie dat ik het ook heel druk heb de laatste tijd maar daarvoor heb je ook gevolgd en hebben we elkaar ook zo nu en dan gesproken. ik denk aan je en ik hoop dat je het rustig aan allemaal een plaats kunt geven. knuffel!

Wat heftig meid! heel veel sterkte enneh…

geen sorry zeggen he!

Liefs

{{{{{ Shirley}}}}}}

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

{{{Shirley}}}

Liefs Michelle

Ook van mij een dikke sterkte… pfff heftig hoor.
Nancy

Bah meid wat heftig allemaal. Heb je op hyves gevolgd en elke keer mn steun gegeven maar nogmaals een hele dikke knuffel en veel sterkte!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Jeetje meid wat een ellende het afgelopen jaar.
Hoop voor je dat de komende tijd een beetje rustig zal zijn.
Maar in iedergeval welkom terug.
En vervelen zul je je niet er valt genoeg bij te lezen.

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Jeetje meid, wat heftig allemaal!
Ik kan me voorstellen dat je dan even niet met ikkeben bezig bent…

Ik hoop dat er betere tijden aankomen voor jullie en dat je het allemaal een plek kan geven!

Heel veel sterkte!

{{{{{ Shirley en gezin}}}}}

Heftig meis!

Ik heb een deel via hyves kunnen volgen, maar wist niet dat het zo veel was.

Dikke knuffel en heel veel sterkte.

Groetjes,
Sandra

{{{{{Shirley en familie}}}}}

Groetekes, Sje

Dat is nou zo fijn aan ikkeben, stuk voor stuk een stel lieverds :smiley:
Bedankt voor de lieve woorden!!

@ Mriek : Wij hebben 2jaar geleden een starterswoning gekocht met terugkoopgarantie van de gemeente. Als je dan wilt verhuizen koopt de gemeente het van je terug met de voorwaarde dat je de winst of verlies deelt met de gemeente. Prima, tot nu, wij willen doorstromen naar een eengezinswoning door onze kinderwens en de ruimte maar nu heeft gemeente de regeles aangepast omdat ons huis anders te duur zou zijn en trekken ze er een koperskorting vanaf van 21,65% !!! Dat geld komen we nu te kort… Als we ooit willen verhuizen komen we dus in de schulden…
Hier komen ze natuurlijk niet mee weg dus schakelen we de rechtsbijstand in en alles wat we kunnen.

Maar wat een tegenslag zeg, ppfff… en dan alles bij elkaar denk je wanneer houd het voor ons op? Misschien een nieuw jaar met nieuwe kansen en een hoop geluk!

nogmaals bedankt voor alle knuffels en liefs!

Shirley

Dat kan de gemeente toch niet zomaar doen? Dat was mijn eerste reactie. Goed dat jullie de rechtsbijstand hebben ingeschakeld. Maar kan me voorstellen dat het (bovenop alles wat jullie al hebben meegemaakt) behoorlijk wat energie kost. Succes!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

nee dat kan de gemeente echt niet zomaar doen, alleen bij mensen die nog bv via de regeling een starterswoning willen kopen, maar voor mensen die dat al hebben gedaan, onder de oude regeling, mag dit niet zomaar veranderen. Dus ondanks dat het er nu niet zo naar lijkt, kop op, het komt goed!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers