Doof

Hihi, Kaya gilt zo onwijs hàrd de hele tijd, dat mijn oren zo langzamerhand tuteren
Echt, ik wilde een meisje en dat zal ik weten ook, onvoorstelbaar gewoon hahahahaha
Gillen die van jullie ook zo oorverdovend?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Uhmmm Evianne krijste alles bij elkaar als ik er niet was, maar verder was ze wel lief hihihihi.

tjaa meiden, ik weet het…

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Maar jongetjes kunnen ook gillen!
Zo hé soms echt oorverdovent die hoge piep gilletjes van Rubby.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Nou niet alleen miesjes hoor! hihi Zo heeft roy en nog wel verschrikkelijk gegilt… pfff

oor dopjes kopen! hihi

Tries

Hier ook zo’n gillerd.

Wel zeggen we nu haar nam iets hahrder na een kwartier gillen en dat heeft soms effect. Het doet idd zeer aan je oren.

En als ik teruggil moet ze erg hard lachen!

Tessie

quote:
Wel zeggen we nu haar nam iets hahrder na een kwartier gillen en dat heeft soms effect. Het doet idd zeer aan je oren.

En als ik teruggil moet ze erg hard lachen!

Hahaha, zo gaat dat hier ook
Ik doe dat inderdaad ook weleens, een beetje luid haar naam noemen of eens terug gillen
Heeft hier zelfde effect als bij jullie

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ha, heel herkenbaar. Aedan is ook aan het “oefenen” met zijn stemmetje…harder!!.. scheller!!..Als hij daarmee mijn aandacht trekt, vind hij het nog mooier dan straalt hij helemaal. Hahaha…Als ik zijn naam roep, kraait ie van de pret. Maar mijn oren tutteren er wel 's van hoor. Tja, hij heeft geen “mute”-knopje hè.

groetjes,

Renate

ja het is een leuk spelletje hard gillen hihhiihihihiih en als je dan zelf ook mee doet gaan ze nog harder hihihihiih

groetjes marielle mama van
10-10-01

hard gillen… hmmm… dat doen ze hier weleens met zn 6en…

Groetjes Mariska

Oké Mariska, jij hebt gewonnen. Daar kunnen we niet tegen op, 6 gillende meiden!

Heb je al een gehoorapparat moeten aanschaffen vanwege doofheid?

Tessie

hahahha… nee zo erg is het niet hoor
maar af en toe… grrrrrrrrrrrrrrrrrr…

Groetjes Mariska