Doodziek kind, kan er ook nog wel bij

wat raar ik heb hier gereageerd en nu staat mn bericht er niet meer bij?

om het kort samen te vatten; gelukkig dat hij aan de betere hand is en die spieren moeten herstellen van de stuipen. houhem wel goed in de gaten meid!
beterschap…

Nou Joey kreeg vanmiddag toch weer koorts 39.6 en dat is na 5 uurtjes na zijn pcm weer gestegen tot 39.4 net! Weer een pcm dus Ik zet nu voor de zekerheid wat meer wekkers, want nu moet hij om half 2 en om half 8 morgenvroeg weer.

Als hij morgen in de middag nog steeds koorts heeft ga ik de huisarts weer bellen, want die keel word er ook niet beter op. Misschien is er wel wat meer aan de hand, dus dan laat ik dat liever even checken!

Groetjes Anouk

Bah, wat een verhaal zeg!
Heb het bericht in mama’s hoekje nog niet gelezen, maar kl*te zeg, wat heftig, en dan hebben jullie twee zulke jonge kinderen…pfff dat moet heel zwaar voor je zijn.

Echt schrikken he, die koortsstuipen… Jasper heeft het ook eens gehad, en bij een nieuwe koortsperiode ben ik er toch altijd nog wat gespannen over. Maar tot dusver heeft ie het niet weer gehad.
Hou de stuipaanvallen even goed bij, tijdstip, hoe lang het duurde, wat je zag etc. Een koortstuip lijkt veel op een epileptische aanval, het is niet voor niets dat je in beide gevallen diazepam kan toedienen als het te lang duurt. Als ie dit geregeld heeft, en ook zo vaak achter elkaar kan je misschien je huisarts toch eens om advies vragen en mogelijk een onderzoek naar epilepsie laten doen.

Heel veel sterkte met alles,
hoop dat je door familie en vrienden gesteund wordt!
Beterschap voor Joey,

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

jeetje meis! Ik lees dit bericht nu pas maar wat was dat schrikken. Hoe gaat het nu met hem en met jou? Heel veel sterkte!!!

mama1980

Jeetje meis… wat een verhaal! Epilepsie hoeft helemaal niet direct, maar 2 koortsstuipen in 1 koortsperiode hoort niet en dan kun je gewoon 112 bellen, want dan moet je lieverd toch onderzocht worden.
De huisartsenpost kan je kindje niet meenemen omdat het geen ambulance is en geen zieken kan vervoeren. Maar deze laatste zal ook beamen dat als een kindje 2 koortsstuipen krijgt in 1 koortsperiode dat er een ambu moet komen en zal deze ook gelijk voor je bellen. of je gelijk doorverbinden!
Sterkte meis, koortsstuipen zijn erg naar om te zien, als het koortsstuipen zijn doet het in ieder absoluut geen schade aan het lichaam van je kindje, maar hoe in de gaten dat het niet vaker dan 1 keer in een koortsperiode (hiermee bedoel 1-3 koorts achter elkaar) mag voorkomen.

AgnesReinds-Bosch

Gewijzigd door - agnes78 op 29 Mar 2011 22:54:53