Donaties gevraagd voor kids uit kindertehuizen!

Aan ALLE lezers/lezeressen van deze topic:

Willen jullie misschien de (kleine) moeite nemen om even te kijken bij onderstaande link?

Het gaat over kinderen uit kindertehuizen in Hongarije die ons heel hard nodig hebben!

Alvast bedankt!

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. Het lijkt misschien een lang verhaal, maar valt in werkelijkheid erg mee
Hieronder de link!

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1288

Gewijzigd door - Bieb op 06 Dec 2004 21:03:26

Ik heb het wel gelezen hoor Bieb !!! Lijkt mij inderdaad een hele toffe organisatie en ik hoop dat ze gauw aan donateurs komen zodat die bodem weer even uit het zicht blijft. Ben benieuwd.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Haha, je lijkt mij wel
Zit ook vol iedeen en plannen en heb net de voorzitter van de stichting aan de telefoon gehad.
Hij belde n.a.v. hun vraag of ik regiocoordinator wil worden van Flevoland en zodoende heb ik weer wat vragen kunnen stellen.
Ik geef trouwens zeer binnenkort antwoord of ik ja of nee regiocoordinator wil worden.
Ze moeten het binnen een week of 3 weten. Maar ik ga al eerder beslissen.

Ik vind het super dat jij ook zo je best er voor doet Elly! Dank je wel!

Ze hebben dus geen één vaste sponsor.
En zijn volledig afhankelijk van donaties.

Het mooiste zou zijn als ze een organisatie/bedrijf vinden dat gratis twee bussen ter beschikking stelt om de kinderen op te halen en weg te brengen in de zomer en met kerst.
Want dat schijnen toch wel de hoogste kosten te zijn.
Chauffeurs voor die bussen hebben ze al wel.
Maar nu moeten ze dus steeds de bussen betalen (waar de gastouders dus ook een deel van betalen) en dat is gewoon onwijs duur.

Maar nogmaals erg bedankt!!!

P.S. zou je mij een kopie van die brief willen mailen? Die je aan vrienden en kennissen stuurt?

Gewijzigd door - Bieb op 08 Dec 2004 21:01:06

Hahaha!!! Kan je niet eens hier voor witte tornado komen spelen?

Ik wil straks op Marktplaats een advertentie zetten. Kost 6 euro omdat ik de link van de site (van de stichting) erbij ga zetten, maar ik hoop echt dat er dan nog meer donaties gedaan worden.
Tevens zoeken ze ook nog gastgezinnen, dus dat vermeld ik ook meteen ff.
De site wordt op zich door 570.000 mensen per dag bezocht, dus als nou maar een paar procent van die mensen een donatie doet…

Ben van plan om een eigen site te maken en daar wou ik ook graag wat aandacht besteden aan deze stichting. De man van mijn moeder werkt voor een touringcarbedrijf hier in de buurt, als ik hem weer spreek zal ik hem eens vragen. En anders schrijven we naar hart van nederland hihihi. Veel succes meid en ikke ben benieuwd naar je antwoord.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ooooh jaaaaaaaa, As, wil je hem even heeeeeeeel lief aankijken???
Dat ie even heel erg zijn best gaat doen om dat te vragen bij het bedrijf waar hij werkt?

Thanx!!!