Domme, roekoe Duif


#1

En ja hoor, vloog er laats natuurlijk voor de zoveelste keer weer een duif tegen ons raam. Natuurlijk had ik net me ramen gewassen hahahaha. Ook al gebeurd dit regelmatig, het blijft grote indruk maken op Evianne. Hier heeft ze het verder de hele dag over gehad. Hahahaha kijk zelf maar
http://members.ikkeben.nl/addaai/nieuwevideo/STA50016_00.WMV


#2

Ahhhhh schattiggg, domme duif zeg haha!

Groetjes Nathalie & Co


#3

Geweldig wat een leuk stukje zeg en Evianne kan het leuk vertellen!!
We zien het helemaal voor ons …

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl


#4

ooohhhh wat kan die dat heerlijk vertellen hihiihih

hihihiih heerlijk hoor op de vroege morgen

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#5

Ik krijg 'm niet geopend, helaas.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#6

ik eerst ook niet,heb hem opgeslagen in me eigen pc en toen open met window media player toen ging het wel

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#7

Ik heb geprobeerd om hem hier nier te zetten Jolanda

http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=1599

Hij wacht nog op goedkeuring en ik weet niet zeker of ik het goed gedaan heb.


#8

hihihihihihiih .en ze kijkt er ook zo erstig bij heerlijk
ik vindt hem echt leuk

groetjes marielle mama van
10-10-01


#9

och wat koddig!!! dat snoetje van der zo heel serieus!! echt lief

liefs jessica, &


#10

Hihihi, ze is er écht helemaal vol van hahaha!
Schattig joh!

Stephan kwam gauw mee kijken (die hoorde wat ) en ik heb meteen maar ff een stuk of 10 vragen beantwoord ("mam, wie is dat? Ow, Evianne…enne…waarom zit ze dan in een kinderstoel? Loopt ze steeds weg? blablabla )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.


#11

Hahahaa nee ze loopt niet steeds weg, is een trip-trap stoeltje, zit gewoon makkelijker voor dr aan tafel. Maar er zit geen tafeltje meer aan vast dus kan ze er lekker zelf op en af klimmen.
Zo zag Evianne de foto van Stephan, "isse dat " vroeg ze. Ik zei dat is Stephan van Bieb, daar gaan we volgende week naar toe. Nou dat zag ze wel zitten hihihihi


#12

wat is een trip trap stoel?? heb bij stef zijn kinderstoel ook hetv tafeltje verwijderd ma nu zit hij eigenlijk niet goed want zijn knieen zitten te hoog en hij zit veel te ver van de tafel af met als gevolg dat zijn half middagmaal op de grond ligt heeft wel ff niks met de topic te maken

liefs jessica, &


#13

Dit filmpje zie ik nier meer?


#14

Ik ben de filmpjes met de hand opnieuw aan het inzitten na een conversie om ze goed te kunnen weergeven. Ik kan de video boven alleen niet meer vinden - volgens mij bestaat ie al jaren niet meer.

Als je hem hebt stuur door - dan converteer ik hem


#15

Zotteke, dan moet ik m eerst zien op te snorren op eigen pc. Was meer een test of ie erop stond en te zien was op deze vernieuwde ikkeben. Zeker na de walkmovie.