Dokter geweest met dylan:(

nou ben met spoed naar de dokter geweest met dylan

hij had al keelpijn en toen hij ff bij oma was gilde hij het uit met plassen.

kon direct komen en hebben ze alles nagekeken.
nu blijjkt dat hij ook waterpokken in zijn keel heb en dat doet natuurlijk zeer met drinken en eten

en van het plassen moeten we morgen weer een onderzoek doen hij heeft te veel witte cellen in zijn urine en dat kan zijn dat hij een urineweg infectie heeft.

dus morgen ochten moet hij over een staafje plassen en dan moeten we het bij de dokter brengen die kijkt of er ook bacterie op zit en zo ja dan moet het naar het ziekenhuis dan kijken ze daar in het lab verder.

dus morgen hopen we meer te weten en ik hou jullie op de hoogte

groetjes bianca

He, hij heeft ook echt alles tegelijk.

Sterkte hoor!!!

Groetjes Miriam

gatsie wist niet dat dat ook al kon in je keel waterpokken… nou sterkte voor je mannetje , er blijft hem ook niets bespaard, en kaitlynn? krijgt die al verschijnselen?

Kussies

armanda,

de dokter denk een infectie maar twijfelt over een blaasontsteking dus het mannetje kreeg ook geen medicijnen hoop morgen wel wat te krijgen want het is momenteel alleen maar huilen van de pijn.

kim

kaitlyn heeft nog geen verschijnselen,eerlijk hoopte ik van wel beter allebei tegelijk kan je het maar gehad hebben he,maar nu dylan zit te tobben denk ik laat maar ff wachten bij haar

groetjes bianca