Doerak, hoe gaat het met de veters?

Had al even niks meer van je gelezen, maar je was er nog hahaha. Ik vroeg me af hoe het ging met het strikken van de veters bij de twee kids. Wil het een beetje lukken met alle voorbereidingen die je ervoor getroffen had ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

was ik helemaal alweer vergeten…
niet het leren strikken hoor, maar het op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Komt vast door de crisis op me werk vanaf terugkomst vakantie. Heb je gelijk de reden dat ik even niet hier aanwezig ben geweest.
Maar niet getreurd, ik ben er nog steeds hoor

Veel aan het oefenen ben ik ook nog niet toegekomen (door de onderbezetting/werkdruk), maar heb al wel een keer kunnen oefenen met me gemaakte handleiding (netjes geplastificeerd). en heb op een rommelmarkt een boekje gekocht met verhaaltje over veter strikken met een handleiding en een “pop-up-schoen”.
(die is overigens interessanter dan me handleiding ).

1 ventje heeft vanochtend zelfs mijn veter gestrikt (nog wel met wat hulp) en de knoop was nog losjes; maar strik heeft het toch paar uur volgehouden… is nog niet toe aan een diploma hoor maar is aardig op weg.
Alleen met me eigen mentorventje schiet het nog niet echt op. die vertoont de laatste tijd zoveel extreem gedrag dat er nauwelijks ruimte is om iets leuks/zinnigs mee te doen. tel daarbij dus nog de onderbezetting en de mogelijkheden zijn helemaal beperkt.
En moet zeggen dat zijn gedrag (en zijn verblijf) ook werkelijk hoger op mijn agenda staat.

Echt vlotten wil het dus nog niet,
maar zijn nu ook meer politie-agentje aan het spelen dan dat we aan begeleiden/behandelen toekomen…
Komende week weer 4 late diensten dus ventje1 zal komend weekend vast een heel eind verder zijn (die strikt voor het slapen gaan).
moet hem alleen nog bijbrengen dat hij naar de plaatjes moet kijken en niet alles gelijk uit zijn hoofd moet proberen te doen.

als je alles denkt te weten,
leef je wel erg geïsoleerd…

Gewijzigd door - Doerak op 03 Jun 2005 16:03:05

Jeeeeee jammer zeg, meteen zon crisis als je terug komt van je vakantie. Erg vervelend zon onderbezetting met name voor de kids ook.( dat blijkt hier dan ook wel weer uit )
Hopelijk gaat het met je mentorventje gauw weer de betere kant op en kan ie ook weer verder met oefenen zodat ie trots kan zijn als hij het eindelijk kan.
Tja en dat zul je dan net zien dat zo`n boekje van de rommelmarkt natuurlijk weer leuker is dan je eigen handleiding ? Heb je er een isbn nummer van toevallig ???

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

vast wel…
Heb dit weekend eindelijk “vrij” (hoop ik; ben achterwacht, dus oproepbaar), maar zal komende week wel titel en nummer opschrijven en hier plaatsen…
en/of in die andere topic over veter strikken

mentorventje zal wel bijdraaien, maar is verergerd na terugkomst van andere collega waar hij volgens moeder bang voor schijnt te zijn. Die is ook meer recht toe, recht aan; en daar kan dat ventje ook niet best tegen (nog stapje te ver/vroeg).
Maar moet nog uit zien te vogelen hoe dat in elkaar zit…
En laat over gevoelens praten nou ook net niet zijn sterkste kant zijn

…En dan hebben we al het vooruitzicht dat het in juli en augustus nog triester zal worden (hopelijk niet zijn gedrag, maar wel de bezetting).
Maar hopen dat er nog een aantal kinderen op kamp of naar logeergezin kunnen dan…

als je alles denkt te weten,
leef je wel erg geïsoleerd…