was ik helemaal alweer vergeten…
niet het leren strikken hoor, maar het op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Komt vast door de crisis op me werk vanaf terugkomst vakantie. Heb je gelijk de reden dat ik even niet hier aanwezig ben geweest.
Maar niet getreurd, ik ben er nog steeds hoor ![]()
Veel aan het oefenen ben ik ook nog niet toegekomen (door de onderbezetting/werkdruk), maar heb al wel een keer kunnen oefenen met me gemaakte handleiding (netjes geplastificeerd). en heb op een rommelmarkt een boekje gekocht met verhaaltje over veter strikken met een handleiding en een “pop-up-schoen”.
(die is overigens interessanter dan me handleiding
).
1 ventje heeft vanochtend zelfs mijn veter gestrikt (nog wel met wat hulp) en de knoop was nog losjes; maar strik heeft het toch paar uur volgehouden… is nog niet toe aan een diploma hoor
maar is aardig op weg.
Alleen met me eigen mentorventje schiet het nog niet echt op. die vertoont de laatste tijd zoveel extreem gedrag dat er nauwelijks ruimte is om iets leuks/zinnigs mee te doen. tel daarbij dus nog de onderbezetting en de mogelijkheden zijn helemaal beperkt.
En moet zeggen dat zijn gedrag (en zijn verblijf) ook werkelijk hoger op mijn agenda staat.
Echt vlotten wil het dus nog niet,
maar zijn nu ook meer politie-agentje aan het spelen dan dat we aan begeleiden/behandelen toekomen…
Komende week weer 4 late diensten dus ventje1 zal komend weekend vast een heel eind verder zijn (die strikt voor het slapen gaan).
moet hem alleen nog bijbrengen dat hij naar de plaatjes moet kijken en niet alles gelijk uit zijn hoofd moet proberen te doen.
als je alles denkt te weten,
leef je wel erg geïsoleerd…
Gewijzigd door - Doerak op 03 Jun 2005 16:03:05