Doen jullie eens effe wat nuttigs!

En help mij is effe!

Ik had zo’n mooi progje, waarmee ik een fotoalbum kon maken, en dat dan online versturen, en dan kreeg je um netjes afgedrukt als album door de bus.

en nou wou ik dat eens gaan doen, progje kwijt, en niet meer weten waar ik het vandaan had???

bij ah kan je wel je foto’s insturen, maken ze der een boek van, maar dat progje wat ik had, dan kon je zelf je foto’s “inplakken” en tekstjes derbij maken enzo.

wie o wie helpt me, een weet zo’n progje voor me?

Mo

Ik neem aan dat het een Nederlandse site was. Ik heb er in ieder geval 2 voor je gevonden. Hoop dat dit helpt.

http://www.myphotofun.nl/

http://www.albumprinter.com/

Gewijzigd door - DanielleCarina op 25 Feb 2005 17:35:10

mijnalbum.nl soms,weet anders ook niet mo

Dank jullie wel, ik ga meteen effe kijken zo.

Heeft toch wel gewerkt he? al die baldadige onderwerpen vandaag, heb ik jullie toch nog aan het werk gekregen

mo

Aha, dat was het dus. Je wilde ons gewoon aan het werk krijgen. Nou, ben blij dat ik kon helpen, hoop dat het de gene is die je zocht. Misschien dat ik er ook nog een keer wat aan heb. Je wil niet weten hoeveel pakketten met ontwikkelde fotos ik heb, die ik nog in zou moeten plakken. Als er nou een bedrijf zou zijn die die voor me in zou plakken. HAHA

Mo, was dat niet bij de Hema dan?
Daar deden ze dat toch ook?
Of bedoel je dat niet?

Groetjes, mamma van Stephan

quote:
Je wil niet weten hoeveel pakketten met ontwikkelde fotos ik heb, die ik nog in zou moeten plakken. Als er nou een bedrijf zou zijn die die voor me in zou plakken. HAHA

Ik zoek nog thuiswerk, hahaha!!!
En je woont toch in de buurt

Gewijzigd door - Bieb op 25 Feb 2005 18:47:56

Haha, heb ik geen geld voor, maar het zou wel leuk zijn. Het is 1 van die dingen, waar je aan zou moeten beginnen, maar waar je je niet toe kan zetten. En het stapelt zich maar op. AAAAHHHHHH

die van ah ,die van de hema enzovoort zijn allemaal van albumprinter.com
ideaal, niet meer plakken en schrijven maar gelijk bijsnijden en tekst erbij en huppakee 5 werkdagen later heb jij je album in huis

groetjes Kim, mama van

en

toch lijkt me dat wel wat ja,ik heb dus nog 300 foto’s leggen he,al 2 maanden geleden besteld maar plakken ho maar pfff rot werk,ga denk ik ook maar eens kijken hoe dat werkt

Ja maar Bianca…als je ze eenmaal al afgedrukt hebt liggen…dan zal je ze echt zelf moeten inplakken.
De Hema ziet je al aankomen met je mappen met foto’s
(volgens mij is dit alleen bedoeld voor digitale foto’s vanaf je pc toch?)

Gewijzigd door - Bieb op 25 Feb 2005 20:14:44

Hihi dan moet je als je op vakantie gaat iemand van de HEMA meenemen en kan dan je foto’s inplakken. Anders weet iemand toch niet hoe de volgorde is van de foto’s!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

heeeee bijde handte tante dat weet ik ook wel dat ik die foto’s eerst zelf moet doen,maar de rest erna die ik nog moet bestellen muts

Hahahahha, maar dat zei je er net niet bij (muts)

pffffffffffffffffff je bent mij te wakker hahahah

zit te gapen pffff ga zo me bedje op zoeken doe ik eens wat nttigs vandaag

Ik heb mijn progje weer hoor! dat myphotofun, da was um.
maar ik ga die andere opties ook nog bekijken, misschien handiger progje ofzo.
word fanatiek hier, heb mijn foto’s op de pc nu beina allemaal op datum en naam gesorteerd staan zelfs.
brrrrrrr, nu begint het eng te worden: de flaptop zal wel crachen, net voor ik ze af laat drukken

Mo

Wel grappig hoe zo’n simpele post om help een lachertjes post word. Erg leuk, maar ja de meeste van jullie kennen elkaar natuurlijk ook al langer.

Goed dat je het programma gevonden hebt. En je klinkt heel efficient, hoe je bezig bent. Wow, petje af. Ik wou dat ik zo was, met al mijn andere fotos. Heb zelf nog geen digitale camera, zit er hopelijk wel aan te komen, over een paar maanden. Ik heb de laatste maanden regelmatig rolletjes laten ontwikkelen en een CD rom er bij gekocht. Dat is ook wel handig. Kan vandaag weer wat fotos laten zien, want heb gisteren een rolletje opgehaald.

quote:
Kan vandaag weer wat fotos laten zien, want heb gisteren een rolletje opgehaald.

Ja, leuk!!!
Wij zijn gek op foto’s !

Ik heb de meest leuke al op de Babiesonline page staan. Maar om ze hier te zetten moet ik ze nog kleiner maken. Maar ik zal ook een link naar die andere page maken, zodat je ze in leukere grote kunt zien.