Doekjes gezocht

Ik ben wanhopig op zoek naar doekjes voor mijn mannetje

Een jaar geleden heb ik een slaapzak gehaald bij de zeemand. Ze hadden toen de blauwe niet meer en heb een roze genomen. Het was een winterslaapzak kleur roze met olifantjes erop.

ZE hadden ze dit jaar weer maar toen waren ze toch weer van anderen stof. JAMMER

Toen patrick ziek was geworden van zijn laatste prik had hij die slaapzak aan. toen begon hij te tuttelen met de onderkand van de slaapzak. Hier is hij eigelijk nooit meer mee opgehouden.

Nu heb ik de onderkand van de slaapzak afgehaald en er twee doekjes van gemaakt. Het gaat met name om de twee onderste punten die hij zo lekker vind.

Jammer genoeg zijn wij met de vakantie 1 van zijn doekjes kwijt geraakt en nooit meer terug gevonden nu heeft hij er nog maar 1. Een ramp als je hem wilt wassen.

Maar nu was mijn vraag is er iemand die toevallig de zelfde slaapzak heeft liggen en dan met name de roze want ik heb toen nog een blauwe op de kop weten te tikken maar die wil hij ook niet.  En als je er niks meer mee doet. Zou Patrick hem dan mogen hebben zodat wij in ieder geval een aantal rezerve doekjes kunnen maken.

vee liefs mignon