Documantaire

Iederen kent die vastgeketende jongen brandon nog wel? Daar is nu een docu van op , op ned 2. en de instelling waar ik voor werk, kot ook voorbij. Misschien leuk om te kijken voor eventuele geinteresserden!! onze instelling komt trouwens positief in het programma! Kunnen jullie zien wat voor een werk ik doe!!

liefs woezel

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/vcO7p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - woezel op 23 Mar 2011 20:43:34

Heeft iemand hem gezien?

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik heb het niet gezien, sorry.

X Shirley

Nee niet gezien ik zat bij mijn nagelstyliste

Groetjes,

Michèle

Niet gezien; viel er halverwege in en ging toen even Ikkebennen Solly!

Groetjes,
M

hahahaha, is niet erg hoor!!! Heb hem zelf wel bekeken uiteraard en vond het wel mooi om te zien dat je als instelling zoveel meer bij een client kan bereiken, mits je de financiele middelen hebt.

liefs woezel

Ja, want dat is het ook; geen enkele hulpverlener zal het fijn vinden om een cliënt vast te moeten binden (tenminste, niet de hulpverleners die het beste willen voor hun cliënten). Dus we kunnen er allemaal op afgeven, maar als er (door geldgebrek) geen andere manieren zijn om zo’n cliënt tegen zichzelf te beschermen en jezelf misschien ook, dan kunnen ze toch niet anders? Vreselijk, dat zeker.

Groetjes,
M

@Mriek, precies, en dat is wat mensen vaak vergeten. Niemand ketend iemand anders vast omdat dit zo leuk is. Hulpverleners hebben het hier heel vaak moeilijk mee, maar weten ook dat er op dat oment geen andere optie is, hoe verschrikkelijk dat ook is om te accepteren.
Een instelling moet de financiele middelen wel hebben om zulke intensieve begeleiding te bieden, heb je die niet, en de werknemers (of de client zelf) lopen een behoorlijk gevaar, dan worden er soms keuzes gemaakt die voor de buitenwereld moeilijk te begrijpen zijn. Het is vreselijk dat het zo loopt soms, maar het is soms niet anders, tenzij de regering de financiele middelen ter beschikking stelt. Gelukkig heeft de stichting waar ik voor werk die financiele middelen wel gehad, wat ook te zien was in de docu, en dat vond ik nu zo mooi, dat iedereen kon zien wat er mogelijk was, mits de middelen er waren. Dat als ze echt willen dat de zorg /hlupverlening veranderd voor mensen als Brandon, ze moeten aankloppen bij de regering,.

liefs woezel

Dan is het een goede documentaire geweest, als het zo duidelijk werd dat met de juiste middelen de juiste zorg gegeven kan worden. Ik snap helemaal wat je bedoelt, nu de rest van alle mensen die kritiek hebben nog

Groetjes,
M

preceis maar dat komt wel, de eerste stap is gemaakt!

liefs woezel