Dockter voor patrick

Vandaag met patrick naar de dockter geweest.

Al twee dagen komt patrick naar mij toe huilend dat het pijn doet. dan grijpt hij naar zijn luier.
Dacht eerst dat de luier pijn deed en heb hem meteen uit gedaan. maar dat was het niet. Ik vroeg patrick of hij pijn had bij het plassen en hij zij ja.

maar soms zit zijn luier ook vol met plas wanneer hij niet gehuild heeft dus heel vreemd allemaal.

Gisteren stond hij in bad en begon het ineens weer. Het doet zo’n pijn mama zecht hij dan.

Ik kon niet goed achterhalen wat het nou was en ben dus vandaag maar even naar de dockter geweest. De dockter kon het ook niet goed verklaren. aan de buitenkand is niet goed te zien waar het aan kan liggen er is geen onsteking zichtbaar of geen liesbruik daar dacht zij als eerste aan.

Nu moeten wij door middel van een plas zakje ochtend urine opvangen en naar de dockter brengen. En dan maar wachten op de uitslag.

Ben nu toch wel heel erg benieuwd wat het is want het is verschrikkelijk om te zien en horen dat je kind pijn heeft en als moeder kun je er niks aan doen.

veel liefs mignon

Ja, dat is inderdaad enorm vervelend als je kind overduidelijk pijn heeft en je weet niet waar/wat het is
Ik hoop dat jullie er door het opvangen van de urine gauw achter komen!
Wie weet is het een blaasontsteking?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Zielig is dat wanneer een kind zo’n pijn heeft. Het zal ook vervelend voor jou zijn, helemaal nu je niet weet wat het is.
Wanneer kun je de uitslag van het urineonderzoek verwachten?
Sterkte!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

och wat zielig voor hem!! ik hoop dat je vlug de uitslag hebt! misschien een blaasontsteking of zo?

liefs jessica, &

Ohh wat zielig, misschien idd een blaasontsteking…

Groetjes Nathalie & Co

Ach wat ziellig voor hem
Hoop dat jullie snel weten wat er aan de hand is

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

heel veel sterkte ,en hoop dt jullie er gauw achter kunnen komen wat het is

groetjes marielle mama van
10-10-01

Hoe lang moet je wachten nu ?

heel veel succes en sterkte!!

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Mignon, heb je al wat gehoord?
En gaat het nu weer een beetje met Patrick??

shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)

De uitslagen van de dockter waren allemaal goed was niks te vinden in zijn urine.

Ben wel opgelucht dat het geen blaasontsteking is maar vraag mij wel af wat het dan wel is . Zo af en toe heeft hij er nog wel goed last van maar aanzienlijk minder dan eerst.
Moest aan het einde van de week terug komen bij de dockter als het aan bleef houden. Wat de dockter daar eigelijk mee wil zeggen is dat hij ook niet weet wat er aan de hand is.

Maar als het niet afzak dan sta ik wel meteen weer bij de dockter op de stoep ik laat mij nattuurlijk neit zomaar afschepen.

veel liefs mignon

Waaarom ga je niet naar een andere dokter voor een second opinion.
Ik twijfel absoluut niet aan de kwaliteiten van julllie dokter, maar een andere arts ziet het probleem misschien wel…
Hopelijk is Patrick snel weer de oude!

shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)