Dochtertje van 4 maanden 60 cm


#1

mijn dochter is 4 maanden. Nu mijn vraag is. Zij weegt nu 6.470 kg en is 60 cm groot. Zijn er nog moeders die een baby hebben met die lengte.

Ze zeggen dat ze juist onder het gemiddelde is.

Moeders reactie aub

Een bezorgde mama


#2

Ik denk dat je op het forum van ikkeben sneller een reactie zult krijgen.

 

Groetjes Asje


#3

Hallo Lavinia,

Maak je geen zorgen. Mijn zoon van 3,5 is nu pas op het gemiddelde. Hij was ook een ukkie 49 cm en 3000 gr bij de geboorte. bij 3 maanden was hij 5 kilo. Mijn dochter van nu 12 weken was bij de geboorte 42 cm en 2500 gr. Ja zij heeft wel problemen gehad maar die zijn nu over en ze weegt ong 4500 gr en is ong 53 cm nu. Het gaat erom hoe ze zich gedragen en so what dat ze iets klein zijn. Echt het duurt 2 tot 3 jaar voordat ze op de goede lengte zitten maar als alles goed is en ze doen verder alles wat ze doen moeten. Dan moet je gewoon genieten van je ukkepuk dat is veel belangrijker dan een kilootje meer of minder of een paar centimeter.

Gr Sandra

 

 


#4

Mijn dochtertje woog met 10 maanden 7,3 kilo, ook op de 5%lijn zoals ze dat noemen. Maar als je kindje tevreden is, en wil niet meer eten, dan is het toch goed. Die procentenlijn was nooit ontstaan als er geen kinderen waren die klein waren en kinderen die juist groot zijn.

Ik zou zeggen geniet ervan, zo heb je wat langer een baby, anders zijn ze meteen zo groot!

Groetjes!


#5

hallo mijn dochterje is nu ook 4 maanden. ze is wel iets groten en zwaarder als jouw kind maar dat zegt helemaal niks. je moet je dus niet druk maken voor je het weet krijgt ze een groeispurt en zit ze weer bij het gemiddelde.

groetjes mirjam


#6

mijn dochtertje is nu 7 maanden en weegt net 6500gram en is 64 cm. En ze ziet er gewoon keurig uit ze zeggen wel dat ze net onder het gemiddelde is alleen ze is ook 5,5week te vroeg geboren. Maar dan nog ze worden vanzelf groot als ze maar voeding binnen krijgen. Bij de ene gaat het sneller dan bij de andere, ik maak me er niet druk om dat komt wel. als ze goed eet en dat doet ze dan kan je ook niet meer doen. Dat gemiddelde is ook een richtlijn, wij zijn zelf niet echt groot dus mijn dochtertje zal altijd wel onder dat gemiddelde blijven, want ik verwacht niet dat zij dan veel langer zou worden dan ons.

suc 6 ermee