Dochterlief


#1

Tja, gewoon ff lezen, gaat dus over dochterlief.

Ik heb een hele leuke dochter. Veronica genaamd. Bijna 3 jaar. Slank, best beetje lang voor dr leeftijd geloof ik. Lange blonde haartjes, met pony die meegroeit. Nee, niet een paard, maar haren dus. Altijd dingetjes in heur haar. Hele grote donkere ogen, super lange wimpers. Lief stemmetje, erg sociaal. Fijn gezichtje, kortom een poppetje.

Dit zijn zo de reactie´s op straat:

Oh, wat een schatje, wat lief, wat een romantisch kind, wat een snoezig jurkje (ja, ze krijgt leuke dingen aan hoor hihi), ach wat zingt ze lief en oh wat leuk zo verlegen. Ach gossie, wat ze zegt ze netjes dank je wel. En ga zo maar door.

Maarrrrrrrrrrrrrrr.

Dit lieve meisje is een een soortement van Wolf In Schaapskleren. Want: zo vreslijk schattig is ze niet hoor, als u weer uit de buurt van haar bent. Want dan gaat ze zeuren om iets wat ze wilt hebben en owee als ik nee zeg!! Nog nooit zo´n monster meegemaakt hoor. U moest eens weten hoe vaak ze op dr blauwe stoel zit op een dag, in dr slaapkamer, terwijl ze woest dr tafel, die ik met liefde zelluf gemaakt heb, om gooit. U moest eens zien hoe ze in dat lieve schattige jurkje, allerlei enge speeldingen op klimt en het liefst dus dr leuke schoentjes uit trapt. En dat ze ze daarna doodleuk begraaft, om dr maar vanaf te zijn. U moest eens zien, hoe ze dat jochie botweg weg duwt op de trap naar de glijbaan, "ja, hij staat in de weg". U moest eens zien, hoe veel blauwe plekken en schaafwonden ik ´s avonds met het naar bed brengen tel bij dr. U moest eens zien, hoe ze PERSE dat ene verhaaltje wilt en als ik het niet wil, hoe ze dan dr deken van dr gooit en hoe boos dr lieve grote donkere oogjes, onder die wimpers fonkelen!!!

En niemand wilt mij geloven, want ohhhhh wat een popje is ze toch. Oke oke, jullie hebben wel gelijk hoor, maar ze is ook een puber hoor! Een peuter puber wel te verstaan, vertel mij, hoe wordt dat later, als ze een Tiener Puber is?????? Help....

Doei ouwe koei

Mo


#2

Hihi, ik heb weleens gehoord (moet het dus ook nog gaan ervaren...) dat de peuterpuberteit te vergelijken is met de "gewone" puberteit... dus maak je borst maar nat!

Groetjes met handjes en voetjes Marielle

 


#3

mo, heb je misschien nog meer duivelsicoontjes nodig?

[img]http://www.smilies.nl/devil/evilgrin1.gif[/img]