Dochter 1 jaar

Hallo allemaal!

Mijn dochter word over 4 maanden 1 jaar!!
Ik ben er nu al druk mee bezig want wil dit natuurlijk groots vieren!
In een zaaltje met alles er op en eraan.
Maar een kado vind ik echt heel moeilijk ze heeft al heel veel!
Ik dacht aan een prinsesen accu auto maar ik heb ze alleen gezien vanaf 2 jaar weet iemand ze ook waar ze al vanaf 1 jaar in mogen???

Groetjes

Mama van Stacey

HALLO MAMA VAN STACEY

ZO JE WILT HET ECHT GROOT AANPAKKEN OF NIET.
TOCH LIJKT MI PERSOONLIJK EEN ZAALTJE AFHUREN IETS TE VER GEREPEN ZO,N KINDJE WEET BEST DAT ER IETS BIJZONDERS IS MAAR WAT ZAL HET EEN ZORG ZIJN DE CADOOTJES EN PAPIER VIND IE HET LEUKSTE HOOR EN ZO,N DAG LIJKT ME VOOR ZIJN KLEINTJE WEL IETS DRUK MEDE OMDAT ZE HET NOG NIET HELEMAAL BEGRIJPT 2 UURTJES OP EEN DAG IS VOOR DE KLEINE EIGENLIJK AL MEER DAN GENOEG MAAR HET IS MAAR EEN TIP HOOR IEDER ZIJN EIGEN IDEE .

MAAR EN LEUK KADO
ZON AUTOTJE WIL BEST ALS JE ER MAAR BIJ BLIJFT ALS ZE ERIN ZIT
MAAR OOK LEUK IS EEN LOOPKARRTETJE OF LOOPAUTO.
EN AL DIE SPULLETJES VAM LITTLE PEOPLE IS OOK GEWELDIG

HOOP DAT JE ER IETS AAN HEBT EN EEN FIJNE DAG GAAT KRIJGEN

GROETJES PONY

p venema

Pony, zou je zo vriendelijk willen zijn om de capslock van je toetsenbord te halen. Hele teksten in hoofdletters betekent in het mailverkeer “schreeuwen”. En dat doen we hier niet!

Groetekes, Sje

Mama van Stacey, als je boven in beeld bij de zoekfunctie zoekt op verjaardag of op 1 jaar, krijg je heel wat topics waar je mogelijk iets aan hebt.

Groetekes, Sje

hoi,

koop speelgoed wa leefdtijd gericht is een prinsessen auto zou ik niet doen dat is echt voor oudere kindjes

koop een buggy met een pop erin

Haay!

bedankt voor jullie reacties!!
De accu auto word hem niet ik heb nog wat informatie op internet gezocht maar is echt pas vanaf 2 jaar dus nog een jaartje wachten

Mama van Stacey

een loopauto???

Jaa daar zat ik zelf eigenlijk ook aan te denken

Mama van Stacey

Een fietsje met stang die je straks om kan bouwen om echt mee te fietsen.
Loopauto…dit zijn de dingetjes die bij mijn zoontje op zijn lijstje staan voor zijn verjaardag.

je hebt van winny de ppoh een geweldige loopauto. met allerlei geluidjes etc. ze zal het fantastisch vinden.