DKTP-prik

Als je wil kan je inderdaad de K van kinkhoest eruit laten halen. Ik zou dan wel even overleggen of je volgend jaar weer terug kan komen voor enkel de K. (de nieuwe dan)

Liefs Kristel

Ja dat doe ik zeker Kristel.
Dat is een goeie tip.Want ik ben zeker een voorstander van inenten.
Weet je dat trouwens zeker…Dat er volgend jaar een nieuwe K komt?
Groetjes Eljada

Ja, op het journaal vertelde ze dat
ze de nieuwe K. pas begin 2005 kunnen enten. Maar ik ga even op zoek naar feieten op internet. Ik zet het dan eventjes op het Nieuwz.

Liefs Kristel

jaaaa ik heb ook gehoord dat ze eerst de vaccins uit het buitenland willen halen totdat er nieuwe zijn gemaakt hier in nederland. hopelijk snel want er is een hoop onrust over… ik heb ze ook laten enten…al was ik ook wel ongerust.

maureen

ik heb ook bij het consultatiebureau gevraagd n.a.v. de berichten op t.v. De verpleegkundige zei, dat ze t.z.t.wel een ander vaccin zullen gebruiken, geimporteerd uit het buitenland, deze schijnen al langer een betrouwbaarder en veiliger vaccin tegen kinkhoest te hebben. in nederland zou dit vaccin pas, ik geloof, in 2007 geproduceerd worden. Maar volgens die v.p. zou het vaccin dan gebruikt worden, omdat deze effectiever tegen kinkhoest zou zijn, en niet vanwege de bijwerkingen, want dat zou allemaal wel meevallen, als er ernstige gevolgen zouden zijn dan zat het er toch al in, aldus die v.p. Wie moet je nu geloven?
gelukkig heeft myrthe geen last van de eerste drie prikken gehad, dus ik wil haar wel inenten met 11 maanden.
groetjes van Monique