Djaden bijna zes maanden

Hallo allemaal,

ik heb even een paar vragen want kom erzelf niet meer uit. Allereerst zil ik weten of mijn kind overvoed wordt. Dit is zijn dagschema:
7.30 pap ong 130 cc
11.00 fles 240 cc met twee scheppen rijstebloem
14.00 fruit
16.00 fles 240 cc met twee scheppen rijstebloem
18.00 warm eten
19.30 fles 240 cc met drie scheppen rijstebloem
03.30 fles 240 cc met drie scheppen rijstebloem

is dit normaal?

daarnaast wilde ik vragen wie er tips heeft over uitbakeren want ik heb echt alles al geprobeert maar niks helpt. Hij valt niet in slaap en slaapt hij eindelijk is hij na 15 min wakker hysterisch.

en als laatst heeft me zoon laatst en puffer gehad tegen benauwdheid. WIe heeft hier ervaringen mee??

Nou poeh poeh alvast bedankt

Ik kan alleen maar reageren op je laatste vraag. Ik heb zelf een puffer gehad voor benauwdheid, en die gebruikte ik totdat ik ong. 7 jaar was. Daarna heb ik er nooit meer last van gehad. Volgens mij is het vervelender voor een moeder dan voor het kind zelf. Mijn moeder vond het nl. altijd eng als ik begon te piepen van benauwdheid.
Sterkte ermee.
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

haha idd ik vind het zielig voor hem omdat hij nog zo klein is maar heb wel vaker gehoord dat ze er zo overheen groeien. In ieder geval bedankt voor je reactie. gr

volimteh

Hallo,

Ik dacht dat je rijstebloem alleen in de laatste fles deed als papfles…
Waarom doe jij bij alle flessen rijstebloem… Om de fles dikker te maken kun je ook Johannesbroodpitmeel gebruiken.

En over het uitbakeren, wij hebben onze zoon ook 3 maanden ingebakerd gehad en ik had een speciale uitbakerslaapzak gekocht. De pucka mini (puckababy, maar dan de mini). Dit is een slaapzakje waar je de mouwtjes dicht kan ritsen. Ze kunnen hun armpjes daarin wel vrij bewegen maar kunnen niet bij hun gezichtje komen.
Misschien heb je hier wat aan…

Groetjes Petra…

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ik doe in elke fles rijstebloemomdat het cb dat had geadviseerd, hij kreeg nl eerst 5 flessen van 200 cc,

heeft die zak bijjullie gewerkt en heb je die ook in grotere maten en waar kan ik die kopen??? wat een vragen he

dank voo je reactie

gr

volimteh

Ik heb de puckamini bij de babyplanet in Drachten gekocht… En wij vonden de slaapzak ideaal en je heb ze in 2 maten…

Groetjes

Sommige baby’s hebben gewoon meer nodig. Mijn zoontjes kreeg eerst 4 flessen van 270, maar dat was maar tijdelijk nou drinkt hij amper 210 lees… En kan de 03:30 uur fles er niet af…?

heb ik vaak geprobeerd en hij heeft hem wel eens overgeslagen,maar hij wordt dan zo hysterisch en ik krijg hemniet meer stil echt drama heb hem wel eens een uur laten huilen, maar pas na zijn fles werd hij stil. hij eet hem ook helemaal

Nou dan heeft hij hem echt nog nodig… Maar als je hem in zo’n slaapzakje hebt en hij slaapt wat rustiger misschien gaat het dan beter met hem en heeft de nachtfles niet nodig… Dat zou natuurlijk perfect zijn…

ja maar heb net even gekeken en die slaapzaak is van 3 tot 6 maanden. Nu is Djaden al negen kilo en dus best groot, dus ben bang dat hij er niet meer in past? of zijn die slaapzakken wel groot? want als hij ze niet pas vind ik het wel zonde van het geld want ze zijn 45 euro. nu heb je wel de puckababybag maar volgens mi jis dit een gewone slaapzak ken je die ook???

sorry hoor voor al die vragen

gr

Kun je 's morgens niet meer geven en dan de rest van de flesse nwat later? dan valt die van 3.30 er misschien wel af of die juist minder geven.
Weet niet of het werkt natuurlijk

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

ja ik geef pap van een lepeltje maar dit is echt max wat erin gaat, kan wel een volle fles geven?? maar dacht dat je juist van een lepel moest proberen weet niet wat handiger is

Dylano moet absoluut geen pap van een bordje, dus krijgt hij gewoon in de fles.
Het leren eten van een lepeltje gaat ook met fruit en groente, dus als hij dat gewoon doet zie ik het nu er niet van in om dat van een bordje te doen komt vanzelf wel een keer.

Groetjes Michelle

ik ga het proberen kijken hoe het loopt dankjewel

Geen dank daar zijn we voor om elkaar te helpen

Groetjes Michelle

Je hebt ook een grote Puckababy moet je even op internet googlen kan je hem bestellen…
Wij gebruikte ook een Puckababy en om het af te bouwen steeds een armpje eruit. Ik dacht dat hij er nooit vanaf zou komen maar het is gelukt! Bij jouw komt het ook echt wel goed…

En ik zou ook alleen in de laatste fles rijstebloem doen.

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hebben jullie ook een grote puckababy??? en als ik vragen mag waarom alleen in de laatste fles?

Wij hadden de puckababy 3 tot 6 maanden.
Hij is pas met 7 maanden eruit gegaan, maar paste er nogprima in.

Rijstebloem alleen in de laate fles zodat hij door gaat slapen en jullie ook "s nachts er niet meer uit hoeven Bij ons gaar het zo misschien heb je er wat aan

07.00: 180+6
09.30: fruit
11.30: broodje en fles 180+6
15.30: liga enz… + thee
!8.00: groente
19.30: 180+6 goedenacht melk of 180+6+3 scheppen nutrix
Liefs

Ik zou het ook zo als wil doen Gewoon kijken hoe hi de nacht door komt…
IK heb het ook zo gedaan. De eerste nacht sliep hij meteen door dat was toen met drie maanden…Misschien kan je ook flessen maken van 180+6?

Liefs