Divagedrag

Ja de laatste keer dat ik een keelonsteking had verging de wereld en lag ik een week in de lappenmand zeg maar. Bij zo’n uk prop je er 120 mg pcm in en ze gaan weer. Ik zeg ook tegen Mervin met mijn keizersnee kreeg ik 1000mg pcm en had ik nog last en hun krijgen maar 120mg en ze functioneren weer. Wat doen wij fout dan???

Groetjes,

Michèle

Als jij het weet mag je het zeggen Zelfde met een verkoudheid enzo wij een week of 2 en hun een paar dagen pffffffff.
wel goed trouwens want ik heb het liever zelf als de kleine man

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

tja wat doen wij fout, als ik dat wist hahaha
hier gelukkig nog geen ene keer een ziek moppie gehad (ff afkloppen hoor), vind t toch wel vreemd eigenlijk ik zie en hoor t regelmatig van andere kindjes maar lindsey heeft echt nog geen enkele keer iets gehad. niet dat ik t graag wil hoor, ben er alleen maar blij om maar vind t soms toch wel een beetje vreemd.

liefs,
Rinske

Had ik bij me oudste ook Rinske tot ze toen ze 2 1/2 was en naar de peuterspeelzaal ging toen leek alles wel achter elkaar te komen terwijl ze daarvoor nooit ziek was geweest Dat heeft toen anderhalf jaar geduurt en toen zijn der amandelen geknipt en toen is het weer een tijd goed gegaan

Liefs Michelle

oke dat was niet echt het antwoord waar ik op zat te wachten…
ik hoopte eerder dat ik gewoon een meisje zou hebben die nooooooooooooooit ziek zou worden

liefs,
Rinske

kan ook natuurlijk

Liefs Michelle

Gaat ze wel naar het kdv of iets?? Of geef je bv?? Want dat kan ook meespelen he. Ze krijgt een stukje van jouw weerstand en als ze dan ook nog eens niet op het kdv komt dat blijft ze vrij uit de buurt van alles.

Groetjes,

Michèle

quote:
Oooooooo Sje! Zeg dat nou niet! En dan ook nog dat 'ie heel lang duurt! Maar ik ben er klaar voor hoor, laat maar komen! Ik volg de sprongen niet meer zo eigenlijk...Hopelijk gaat madam nu eindelijk proberen om zich wat op te trekken enzo, want ze hangt gewoon op de grond en vindt het allemaal wel best zo. Lekker laten hangen dat lijfje, waarom zou je jezelf met veel kracht omhoog trekken he? Luiwammesje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

nee rico ging tot 6 maanden netjes met de rest mee nu klopt er niks meer kwa sprongen, begint anders en eindigt anders.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

nee op beide Michèle, zowel geen bv als ook niet naar kdv. maar ze komt weer wel met verschillende andere kindjes in aanmerking bij twee schoonzussen van me. ach ik weet t ook niet, zowel Daan als ik zijn eigenlijk ook nooit ziek maar of dat nou daar aan kan liggen weet ik ook niet.

liefs,
Rinske

Ja ik moet zeggen op deze twee oorontsteking (die dus ook weer samen gaat met der tanden) is ze afgezien van wat verkoudheid ook nog nooit ziek geweest. Geen griep of zo.

Groetjes,

Michèle

nou gelukkig maar dat t bij Morgan ook verder nog wel meevalt. ik vroeg t me alleen af omdat ook de kleine meid van m’n broer echt al wel een paar keer de griep heeft gehad en dus ook verkouden. hier wel is een paar keer niesen maar daar blijft t bij. maar als ik zo al die verhalen zo lees over zieke kindjes geniet ik er ook nog maar lekker van

liefs,
Rinske

@rinske mijn oudste ging ook niet naar het kdv en gaf ook geen bv meer na 3 maanden en ze kwam ook met andere kindjes in aanraking, maar zolas ik al zei vanaf de peuterspeelzaal was het prijs Ze ontkomen er echt niet aan

Liefs Michelle

Ja ze zullen het heus wel een keer krijgen inderdaad. Ach Morgan drenteld nu ook al genoeg tussen de bacillen rond

Groetjes,

Michèle

ja die bouwt nou der weerstand al lekker op

Liefs Michelle