Dit wordt tanja der traktatie


#1

 

dit is de rugzak van dora er moet alleen nog wat in



zo is hij helemaal geworden 


#2

erg leuk gemaakt zou je mij een voorbeeld kunnen mailen bv bouwplaat. Alvast bedankt Groeten Angela Bertjens


#3

heb jij voor mij de bouwtekening van de rugzak, ik vind hem geweldig, mijn dochtertje noa wordt 23 februari 2 en haar zus romy die 7 februari 5 wordt vind dit een leuke traktatie voor haar zusje, alvast bedankt, groetjes marjan


#4

Is er iemend die een bouwtekening heeft van de rugzak van Dora?


#5

Hallo, ik ben op zoek naar de bouwtekening van de Dora rugzak. Is het mogelijk dat ik die kan krijgen? Mijn dochtertje is helemaal dol op Dora en alles wat er bij hoort. Alvast heel erg bedankt!!! Groetjes, Chantal van Schaik


#6

kan iemand mij helpen om aan de  bouwplaat van de dora rugzak te komen,

kunt u mij deze dan doormailen a.u.b.

alvast bedankt.

groetjes tanja


#7

Kan iemand mij de gebruike tekening van de Dora rugzak mailen? Mijn dochtertje wordt bijna 3 en ik zou graag deze traktatie voor op het kinderdagverblijf maken

Bedankt,

Groetjes Femke

robert_en_femke@msn.com


#8

Hallo,

 

Kan iemand mij misschien helpen aan de werktekening van die leuke dora-traktatie.

 

Groet,

Martina

ajmensing@kpnplanet.nl


#9

http://www.party-kids.nl/traktatie.asp?intCategorie=1&intNummer=2812

hierbij de beschrijvingvan de dora rugzak!

groet Karien


#10

Is het mogelijk dat ook ik de bouwplaat van de Dora Rugzak toegemaild krijg. Ook ik heb een dochtertje op de peuterspeelzaal en zij is in juni jarig. Heb ik nog even de tijd om te knutselen.

 

Groetjes Marion


#11

hoi hoi

Ik ben moeder van semena , die op 30 mei 3 jaar wordt!

maar deze damen is een ontzettende dora fan ze wilt dan ook een echt dora feest, dus deze moeder is druk bezig om alles in dora style te doen dus ook de traktie`s voor de peuterspeelzaal , maar kwam eigenlijk niet iets echt tegen tot dat ik op jouw site kwam en las dat het bouwplaten van rugzak zijn!

op de site die erbij vermeld kan ik niks vinden dus als je zou willen kun je mij dan zòn plaat sturen/mailen.

 

alvast bedankt

groetjes joyce


#12

Hoi,

Wat een mooi rugzakje.

Heeft iemand het patroontje dan zou ik dit graag willen want mijn zoontje gaat bijna naar de grote Basisschool!

Alvast bedankt. groetjes Wilma.