Hoi,
Ben ik vandaag even op mijn werk geweest om de tijden en taken door te spreken kreeg ik te horen dat een collega haar dochter 8 jaar met spoed is opgenomen en geopereerd aan een tumor die op of bij de hersenstam was ondekt.
Ze had wel veel hoodpijn de laatste tijd maar het ging niet zo lekker op school dus dacht men aan stressmigrane ook was ze opvallend veel ziek. maar meestal dachten ook zelf dat ze dat een beetje alsof deed vanwege dat het niet lekker op school liep.
Maar vorige week donderdag is ze scheel gaan kijken van de hoofdpijn ebn niet gestopt met spugen omdat de eerste hulp het toch niet helemaal vetrouwde wegens het schele kijken de hele tijd dus niet aanstellerij heeft men een ct scan gemaakt. Na die scan werd in allereil vervoer geregeld en mochten ze niet naar huis om haar naar een ander ziekhuis te brengen. Daar is ze wonsdag geopereerd. Hoe het nu ging weet ik niet zo goed.
Maar dan denk ik ik weet wat ze doormaken maar dit is twee nee teinduizend keer zo erg want het gaat over kanker en dat op een zeer moeilijke plaats.
Helaas hebben meer van dit zoort berichten de laatste tijd op het forum gestaan en erger zelf overlijdingsberichten maar wilde dit toch even kwijt.
Want wat hebben wij dan een geluk gehad.
groetjes
lon106