Hallo Iedereen,
Ik dacht dat Djayden een sprongetje had gehad maar niets is minder waar.
Toen Justin vakantie had begon de eerste week het gedonder.
Djayden wou niet meer drinken,was onrustig,veel huilen en jengelen en veel wakker waardoor hij oververmoeid raakte.
Op een gegeven moment ben ik naar de huisarts gegaan.
Justin is een druk kind en kan erg vervelend zijn.
Nu is het dus zo dat hij dat zo uitstraalt dat Djayden er niet tegen kan.
Maandag begon de school weer en sinds die dag is alles weer goed met Djayden.
Nu kreeg Justin een vriendje te spelen afgelopen woensdag en Djayden werd ineens weer onrustig,wild trappelen en slaan met zijn armpje,huilen en dat is nu nog steeds zo.
Het vriendje stond steeds te roepen en te schreeuwen en Zo ook Justin,terwijl ik al meerder malen had gewaarschuwd,maar niet ophouden.
Djayden lag op bedje maar kon er niet van slapen en begon te huilen,dus haalde ik hem op maar moest plassen.
Ik legde hem in de box en het vriendje begon weer te schreeuwen.
Djayden huilen natuurlijk dus ik gelijk heen,lag hij daar in de box te huilen met zijn handje tegen zijn hoofdje,hij kon er niet meer tegen!!!
Ik ben heel erg boos geweest en heb ook nu gezegd dat Justin maar bij vriendjes moet gaan spelen maar niet meer bij ons voorlopig,je moet een keus maken en de baby gaat dan wel voor.
Het arme kind is nog steeds onrustig en het lijkt alsof hij Justin niet om zich heen kan hebben omdat hij onrust uitstraalt.
terwijl ik dit typ ben ik me ervan bewust hoe erg dit klinkt maar het is de pure waarheid.
Groetejs Diana