Bedankt voor jullie reacties.
@Mriek, ja deze kamer is heel anders dan bij Tim. Toen hadden we geel behang met een rand van Winnieh de Pooh. Bij “trots op mijn kind” staat idd ook een foto dat Tim aan het helpen is met behang op de babykamer eraf halen. Schoot natuurlijk totaal niet op, maar hij vond het helemaaal leuk om mee te helpen. En gelukkig heeft hij het er alleen daar afgehaald en niet op zijn eigen kamer. Want daar was ik een beetje bang voor. Dat hij zoiets had van laat ik eens lief zijn en het er overal afhalen. Maar goed alleen de babykamer en zijn kamer hebben behang, verder nergens in huis.
@bakmama, we hebben idd een geschaafd plafond. Hebben een aantal jaren geleden de plafonds laten doen en vonden dit erg mooi.
@Liske, het besef begint nu pas langzaam te komen. Het blijft gewoon raar, want zolang kijk je naar een datum uit. En iedere keer is die datum nog erg ver weg. En nu is het ineens zo dichtbij. Begin er nu wel meer aan te wennen dat het niet lang meer duurt. Maar denk dat het echte besef pas komt als ik woensdag mijn laatste werkdag heb gehad en mijn verlof gaat beginnen.
@Christa, we hebben deze muursticker via een website op internet besteld. Ik ben nu op mijn werk, maar mail je vanavond even de naam van de website door.
Groetjes,
Sandra