Gister hebben wij deze jonge dame opgehaald.
Kruising tussen een schotse collie en een bordercolie
5 maandjes oud en ruben is door helemaal door het dolle heen
Groetjes Marianne mama van Ruben
Gewijzigd door - MJ op 22 Feb 2009 16:22:18
Gister hebben wij deze jonge dame opgehaald.
Kruising tussen een schotse collie en een bordercolie
5 maandjes oud en ruben is door helemaal door het dolle heen
Gewijzigd door - MJ op 22 Feb 2009 16:22:18
og wat een scheetje zeg, leuk he als ruben er zo blij mee kan zijn
Oh wat een mooie meid zeg. Echt een plaatje enne kan me goed voorstellen dat ie door het dolle is want het zijn hele blije beesten
Groetjes,
Michèle
Wat een prachtig gezicht Ruben en Joy samen
Worden vriendjes voor het leven
Heb ik hier zelf ook met Robin en Justin en Max
Oooooo LIEFFFF!!!
Veel plezier samen
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ja heerlijk gezicht die 2 strandjutters
volgen elkaar werkelijk overal.
en in de auto wil ze niet in de kofferbak, maar spring naar voren en gaat met haar hoofdje bij ruben op schoot liggen, die vervolgens een arm oom haar heen slaat.
ohhhh wat super schattig zeg, wij willen graag een hondje naar dan zou het 3 dagen van n 8 tot 6 alleen zitten dat vind ik niks, dus we wachten maar tot we er wel tijd voor hjebben
Wij hebben 6 katten dat kan ik een hond niet aandoen, afgezien van het feit dat ie te veel alleen zou zijn ook.
Groetjes,
Michèle
een ochtend of een middag is niet zo’n probleem maar inderdaad 3 dagen kan me voorstellen dat je dat zielig vind.
zelf ik zag er tegenop strax na de zomervakantie hele dagen alleen te zitten als Ruben naar de basisschool gaat hahahhaa…
Maar nu toch wat minder
Mijn moeder is toen expres weer aan een hond begonnen omdat ze te veel zat. Ze werkte aan huis (ze had een kledingatelier) en zat alleen maar te werken. Door de hond moest ze naar buiten toe.
Groetjes,
Michèle
o marianne die foto s en je verhaal van in de auto dan smelt je toch. vrienden voor het leven .succes
groetjes marielle mama van tanja
Echt zooooooo schattig.
Het smeltgehalte is inderdaad erg hoog bij het lezen van je verhaaltje in de auto.
Heel veel plezier met Joy ( leuke naam Marianne ! )
Liefs, Miranda