Hier is weer even een foto van Iris.
Wilde er ook eentje van Niels plaatsen,maar die lukt (nog) niet.
Ze heeft net potgrond zitten eten vandaar die zwarte snoet.
Groetjes Eljada
Dit is Iris
Leuke foto’s!!
En wat zal dat lekker gesmaakt hebben, die potgrond, haha!
Groetjes, mamma van Stephan
Hoi.
Ja Kim Bedankt.Kon hem wel selecteren maar niet kopieren.
De tweede foto is Niels met zijn buurmeisje en -jongen.Niels staat middenin.
Wel weer fijn dat ze nu allemaal weer buiten komen spelen.
Voor Iris was het potgrond eten tot nu toe een eenmalige actie,dus het zal wel slecht zijn bevallen!Hahaha.
Groetjes Eljada
Hoi Armanda.
Ja dat ken ik ook.Gelukkig komen ze hier ongeveer om de tien minuten even langs,maar anders moet je er weer achteraan.
Van de week was ie al wat langer weg.Dus toen Gerdo thuiskwam vroeg ik hem om even door te rijden om Niels te zoeken.
Stond Niels samen met een buurjongetje stokken in het water te gooien bij een slootje!
Rot hoor…Ik weet soms niet hoe ik daar mee om moet gaan hoor.Ik hou hem echt niet meer binnen,of alleen in de tuin.
Groetjes eljada
armanda,
wij grensen achter met water dus ze kunnen bij onz niet weg en voor is de grote weg daar komt alleen dylan als hij naar vriendje gaat
kaitlyn kan de tuin niet uit dan moet ze met de sleutel door de garage heen
dus ze mag achter heerlijk genieten van 20 meter lange grasveld met schommel en andere speelgoed
Tjonge jonge, wat zijn dat toch weer leuke foto’s. Ik moest grinniken over die potgrond. wat een giller.
Meteen slaat mijn fantasie weer op hol.
Ik zie ze al zitten met mes en vork en dan maar smullen he. hahahahahha.
Maar zonder gekheid. Hoe lukt het jou om binnen zo mooie foto’s te maken met de digitale camera. Bij mij word de foto dan altijd te donker.
Liefs Kristel
Hoi Kristel.
Bedankt voor je complimenten
Over het algemeen zijn ze bij mij ook vaak te donker,maar dit was een gelukstreffer.
Ik weet wel dat je als je een foto maakt…nooit het raam erbij moet fotograferen,want dan is het ook altijd te donker.
Groetjes eljada
wat een ondeugende smoeltjes allemaal.
Haahaha hele leuke foto’s
Ligt het aan mij of hebben we allemaal zo’n lekker eigenwijs(ze) ding(en) hahaha
lekker he die ondeugende koppie s ,lief hoor mag dat wel .
groetjes marielle trotse mama van tanja