Dit artikel wil ik jullie toch niet laten ontgaan!

Joelende peuter vliegtuig uitgezet SAN JOSE - Een moeder is samen met haar tweejarige kind het vliegtuig uitgezet omdat haar peuter volgens medepassagiers iets te enthousiast was bij het opstijgen.

Een toestel van Southwest Airlines net voor het opstijgen.

Foto: Bloomberg News
Het tweetal was in een vliegtuig van het Amerikaanse Southwest Airlines gestapt voor een vlucht van Texas naar San Jose.

Nog voor het toestel was opgestegen begon het kind enthousiast te roepen dat hij naar zijn papa wilde en dat het vliegtuig wat hem betreft wel mocht opstijgen.

Veel passagiers klaagden hierop bij de crew omdat ze de veiligheidsinstructies niet zouden kunnen horen. Daarop besloot de piloot terug te taxiën naar de gate waar moeder en kind vervolgens te horen kregen dat ze moesten uitstappen.

De 38-jarige vrouw, Pamela Root, reageerde verbijsterd. Ze eiste geld voor luiers en een overnachtingsplaats.

Volgens een woordvoerder van de vliegmaatschappij is het niet gebruikelijk dat joelende peuters uit het vliegtuig worden gezet. De boel wordt daarom onderzocht.

Nou ja zeg. Wat belachelijk. Leuk toch juist, zo’n enthousiast kind? Ik snap 't probleem niet. Wat heb je toch een moeilijke mensen op de wereld zeg.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik sluit me volledig bij Mriek aan!!
Wat een mensen!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Hoi,

Ze moesten blij zijn met z’n kind beter dan een heel de weg een hard huilend kind. Ookal kan je daar ook niet veel aan doen. Maar een juichend kind lijkt mij leuker en prettiger ik zou daar vrolijk van worden.

groetjes

lon106

Nou ja zeg… Ik zelf ben stewardess (geweest, maar doet er niet toe) maar dit slaat nergens op.
Als het kind echt zo overdreven luidruchtig was tijdens de safetyinstructions, hadden ze op z’n minst de moeder kunnen verzoeken het kind te kalmeren of even buiten de cabine plaats te nemen (ook al behoort men dan in de riemen te zitten, voor 't opstijgen is de video/demo al weer afgelopen).

zucht

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

ik wist niet dat je zoveel kinderloze mensen in een vliegtuig kon krijgen. En mensen de vergeten dat ze zelf klein zijn geweest. Overigens is zij nog schappelijk naar amerikaanse maatstaven. Ik had er minimaal een paar miljoen emotionele schadevergoeding uit gesleept

Groetjes,

Michèle

quote:
ik wist niet dat je zoveel kinderloze mensen in een vliegtuig kon krijgen. En mensen de vergeten dat ze zelf klein zijn geweest. Overigens is zij nog schappelijk naar amerikaanse maatstaven. Ik had er minimaal een paar miljoen emotionele schadevergoeding uit gesleept

Groetjes,

Michèle

Whahaha nu met de financiele crisis kun je die paar miljoenen ook wel op je buik schrijven. Toevallig zag ik laatst een stukje over dat soort hoge claims. Maar natuurlijk is het van de zotte om zo`n kleine enthousiasteling uit het vliegtuig te zetten. Als je kleintje brult door zo`n vliegtuig had je er niets aan kunnen doen en veroorzaakt dat volgens mij nog meer overlast ( als je daar dan al van kan spreken )

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Nou ja voor de crisis was zo’n claim 20 miljoen dus nu gewoon ee 0 eraf???
Enne ik daxht dat ze van de week op het nieuws verkondigde dat amerika uit de crisis was, omdat de economie wel met 3.5% gestegen was. De consumenten geven weer meer uit. Ja duh de feestdagen staan voor de deur. Daar steekt iedereen in amerika zich voor in de schulden…

Groetjes,

Michèle

Pff echt belachelijk.

Wees blij dat het kindje zo blij was en niet aan het huilen was. Het is ook nooit goed, huilen ze in een vliegtuig is het niet goed en lachen ze is het ook niet goed. Het slaat ook nergens op dat mensen klaagde dat ze het filmpje niet konden horen, want 9 van de 10 keer wordt er volgens mij niet eens naar geluisterd. Er zijn toch wel andere manieren om zo’n kind stil te krijgen ipv direct het vliegtuig uit te zetten. Ik snap er echt helemaal niks van dat dit gebeurd is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

ik vind het trouwens wel heel zielig voor het ventje. Duurt het nog langer voor hij zijn pappa ziet. Daarom was ie zo blij omdat ie naar zijn vader ging.

Groetjes,

Michèle