Dirty dancing geweest

Gister naar Utrecht geweest, naar Dirty Dancing, ohhh… Het was super super supergaaf!! Ik heb er echt heel erg van genoten, ik zat weer helemaal in de film! Oh en dat slotnummer, pfoeeee echt helemaal super!! Ik zou zo weer gaan! Dat podium was echt heel gaaf gemaakt!! In dat stuk waar ze die lift oefenen in het water, dat leek zo echt, net of ze echt in een meertje stonden!! Ik wil weeeeeeeeeeeeeer!

Groetjes Nathalie & Co

ik wil ooook, geweldig nathalie als ik de kans had hak ik er ook naar toe gegaan

o wat gaaf joh .kan me voorstellen dat je heerlijk heb genoten

groetjes marielle mama van tanja

Ow heerlijk meid dat je zo genoten hebt

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ohhhhhhhhhhhhh geweldig dat je er geweest bent!
dat is ook helemaal mijn film!

groetjes Gytha

had al gehoord dat het super was,maar nu ik jou ook zo hoor,wil ikke ook wel
maar niemand wilt er mee

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

bianca, kijk om je heen allemaal schreeuwende vrouwen!! en anders schreeuw ik wel het hardste

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Leuk Nathalie! Lekker nagenieten!

Wij gaan in september naar Fame. Jeugdsentiment. Ben ik ook erg benieuwd naar.

Groetekes, Sje

Nou gaan jullie toch lekker samen naar dirty dancing!!

Oh Fame Sje daar wil ik ook wel heen

Groetjes Nathalie & Co

Nou Nathalie, mocht mijn man om wat voor reden dan ook niet mee kunnen dan weet ik jou te vinden. Hou zondagavond 21 september maar geblokkeerd!

Groetekes, Sje

quote:
Nou Nathalie, mocht mijn man om wat voor reden dan ook niet mee kunnen dan weet ik jou te vinden. Hou zondagavond 21 september maar geblokkeerd!

Groetekes, Sje

Owwww nu moet ik eens creatief iets gaan verzinnen, waardoor jou man heel graag thuis wil blijven en ik met je mee kan hahaha!!

Ik hou het vrij

Groetjes Nathalie & Co

You’ve had the time of your life!!!

Ikke ook mee!! Ik heb de film al wel 50 keer gezien en kan hem helemaal opdreunen! Zo’n onwijs goede film… De mooiste die ooit is gemaakt!! Zwijm, zwijm!!

YES, yes yes ikke wil ook mee !!! OOOO van die ernstige zwijmel, heeeeeeerlijk.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Als je eenmaal verslaafd bent aan deze film… Vooral dat stukje als hij weg moet en zij achterblijft, OH tranen!!!

En… I carried a watermelon!! (DUH!!)

En… Nobody puts Baby in a corner!!

Misschien kunnen we Joop Van den Ende vragen voor korting voor leden van Ikkeben…?! Gaan we er met ons allen heen. Gezellie!!

Jaaa!! Goed plan hahah!

Groetjes Nathalie & Co