Wat een gedoe zeg, Het is niet dat je een andere baan zoekt maar het merendeel wil kopieen van je diploma’s zien. Echt die hoeveelheid werkelozen werken echt niet in je voordeel. Maar goed nou ben ik ergens tussen 2 exen en 3 verhuizingen mijn diploma’s kwijtgeraakt. Zit ik op internet te zoeken, zie ik dat je ze voor 72 euro per stuk op kan vragen bij de informatie beheergroep (hoe bedoel je zakkenvullers). Dus ik denk dan maar mijn oude school. Maar ja de ene is gefuseerd en de andere is afgebroken. Ik eerst de gefuseerde gebeld, na 3 keer doorschakelen kreeg ik een mailadres waar ik alle gegevens naar toe moest mailen, dus hopelijk hebben zij nog iets in het archief en de andere die afgebroken is heeft nog dependances maar die verwees me vrolijk door naar de ib groep. Nou is dat de minst belangrijke want das mijn VBO diploma. Dus met een beetje mazzel kan ik gratis een kopie dan wel een verklaring krijgen dat ik mijn MBO gedaan heb. Anders wordt het toch betalen en dan is het maar de vraag of ze het kunnnen vinden want die garantie kunnen ze je niet eens geven.
Groetjes,
Michèle