Diploma;s opvragen

Wat een gedoe zeg, Het is niet dat je een andere baan zoekt maar het merendeel wil kopieen van je diploma’s zien. Echt die hoeveelheid werkelozen werken echt niet in je voordeel. Maar goed nou ben ik ergens tussen 2 exen en 3 verhuizingen mijn diploma’s kwijtgeraakt. Zit ik op internet te zoeken, zie ik dat je ze voor 72 euro per stuk op kan vragen bij de informatie beheergroep (hoe bedoel je zakkenvullers). Dus ik denk dan maar mijn oude school. Maar ja de ene is gefuseerd en de andere is afgebroken. Ik eerst de gefuseerde gebeld, na 3 keer doorschakelen kreeg ik een mailadres waar ik alle gegevens naar toe moest mailen, dus hopelijk hebben zij nog iets in het archief en de andere die afgebroken is heeft nog dependances maar die verwees me vrolijk door naar de ib groep. Nou is dat de minst belangrijke want das mijn VBO diploma. Dus met een beetje mazzel kan ik gratis een kopie dan wel een verklaring krijgen dat ik mijn MBO gedaan heb. Anders wordt het toch betalen en dan is het maar de vraag of ze het kunnnen vinden want die garantie kunnen ze je niet eens geven.

Groetjes,

Michèle

dat is idd een behoorlijk gedoe zeg.
wist ook niet dat dat nog zo duur zou zijn als je ze dus opnieuw moet opvragen!
hoop voor je dat t lukt!

liefs,
Rinske

Wat een gedoe inderdaad. Wist ook niet dat het zo omslachtig en kostbaar is. Ik wens je succes en hoop dat het gaat lukken!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jeetje wat een gedoe zeg! Weet je wat je moet doen als je hem wel weer hebt, inscannen! Wij hebben ook onze diploma’s ingescand op de computer. Dan heb je er altijd een backup van zeg maar
En we hebben een bewaardoos waar we alle belangrijke papieren en leuke dingen die we echt willen bewaren in hebben. Daar zitten ook onze diploma’s in

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ja als ik hem heb dan scan ik hem, kopieeer hem mininmaal 5 keer, leg hem in een kluis en lijst hem in voor aan de muur

Maar nu eerst maar hopen dat ik hem zonder kosten kan krijgen of een kopie ervan.

Groetjes,

Michèle

Wat een gedoe zeg! En idd zakkenvullers zeg!
Maar goed, het inscannen is natuurlijk een optie als je ze eenmaal hebt. Maar maak dan ook gelijk een back-up, als je computer de geest geeft dan heb je nog niets meer.

Mijn ouders hebben een kluisje bij de bank, daar hebben ze hun en de diploma’s van mij en en m’n broer ingedaan. Als ik ze nodig heb moet ik met m’n papa naar de bank om ze op te halen…
Maar wel handig!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Jeetje wat een gedoe zeg dat ze daar tegenwoordig naar vragen. Ik weet dat ik mijn diploma’s ergens op zolder heb liggen, maar zou niet weten waar. Dat zou ook een hele zoektocht gaan worden. Ik hoop voor je dat je ze zo kan opvragen, want 70 eur per diploma vind ik echt belachelijk veel geld.

Groetjes,
Sandra

Ik heb met Mervin afgesproken als ze ze niet kunnen vinden dat ik alleen mijn MBO op ga vragen maar als ik die site goed begrepen heb moeten zij ook in de archieven gaan zoeken en hebben zij ook niet alles, we wachten het maar af. Als het allemaal goed gaat heb ik zo ie zo over maanden een heel nieuw diploma in mijn handen

Groetjes,

Michèle