Dion hoest zeker al 2 week behoorlijk heftig en piept ook vaak. Ben al bij de HA geweest en zijn longetjes zijn schoon. Hij heeft een paar dagen geleden 2 dagen wat koorts gehad. Dion slaapt heeeeeeeel veel de laatste dagen hij is ongeveer een uur tot anderhalf uur wakker en slaapt dan zo weer 3 uur, Hij is wel vrolijk en eet en drinkt goed. (paar keer iets minder trek in avondeten gehad) Hij verslikt zich vaak in drinken terwijl ik speen 1 gebruik. We zijn sinds kort begonnen met JBPM omdat hij veel spuugt, Niet met golven maar het komt er gewoon uit zeg maar, Naar mijn idee wordt het spugen erger. Nu weet ik dat ze zeggen dat het meestal met 9 maand over is maar dan zou het toch ook naarmate ze richting de 9 maand gaan ook steeds iets minder moeten worden, Heb niet het idee dat Dion er last van heeft want hij speel gewoon door als hij spuugt. Alleen zijn kleren zijn vaak nat en vies en het stinkt ook vooral als het eten is wat terugkomt, Dion spuugt ongeveer 10 keer per dag. Het maakt ook niet uit wat hij eet of drinkt. Op een of ander manier zit het met niet lekker omdat hij veel slaapt, koorts heeft gehad, hoest, verslikt en spuugt. Ben vorige week al bij de HA geweest en nu denk ik van hij ziet me weer aankomen.
Zou het verstandig zijn om hiet toch mee naar de HA te gaan of gewoon afwachten tot de 9 maand.