Dion hoest al maanden (weet al niet eens meer hoe lang) en hij roggelt vaak en piept ook vaak op de borst. Was al verscheidene keren bij de HA geweest en de ene keer waren zijn longen schoon en de andere keer niet helemaal. Kreeg dan vaak te horen dat het Waezertjes zijn dat zijn kinderen die wel de klachten hebben van astma en bronchitus maar ze kunnen dat niet vaststellen en de een krijgt het wel en de ander niet. Kinderen schijnen niet over astma of bronchitus heen te kunnen groeien. Soms voel ik me dan ook echt een zeurende moeder bij de HA omdat er dan niets aan de hand is maar ja ik wil en neem geen risico’s en ga gewoon weer een afspraak maken. Kinderen kunnen niet zeggen wat ze voelen.
En nu de laatste dagen hoest hij zich weer kapot vooral 's nachts dus toch maar weer de HA gebeld en hij had zoiets van ga toch maar even voor de zekerheid naar de kinderarts om het na te laten kijken en geen risico te nemen. Geeft mij wel een gerust gevoel niet dat ik denk dat er iets ernstigs aan de hand is maar zo kun je wel dingen uitsluiten. Heb gelijk een afspraak gemaakt en 14 juli kunnen we terecht.