Dion is moe

Dion is al zo’n 4 maand moe. Hij slaapt van 7 tot 7 en tussen de middag 2 a 3 uur. Op zich is dit wel normaal maar hij sliep een hele tijd minder en als hij van bed komt is hij nog vaak moe en daardoor erg jankerig. Hij heeft soms echt een middaghumeur waar je kriegelig van wordt. Het is toch zo dat ze steeds minder gaan slapen en het langer volhouden en niet andersom. Ik hou hem weleens een middag wakker omdat het niet anders kan maar dan is hij echt gesloopt 's avonds. Toegeven zolang hij nog niet op bed wil is er niet bij pff ik ben toch groot, 's ochtends wil hij soms nog wel even weer liggen op zijn eigen bed als we lekker op ons bed tv kijken. Ik wil eigenlijk wel met hem langs de dokter om hem te laten bloedprikken ofzo mss heeft hij ijzer tekort of bloedarmoede. Hij is ook altijd blauw onder zijn ogen.
Wat zeggen jullie dit is normaal of toch naar de HA ik wil nl ook niet voor ieder dingetje bij de ha op de stoep te staan

4 maanden is best al een poos.
Ik denk dat het geen kwaad kan om even langs de HA te gaan.
Voor kinderen mág je voor elk dingetje langskomen

Eet en drinkt hij wel goed?

M.

Niet over nadenken: naar de huisarts!

Sowieso niet nadenken over het feit dat je “voor ieder dingetje bij de huisarts op de stoep staat”, het gaat hier over de gezondheid van je kind. Wat kan jou het schelen wat de huisarts ervan denkt dat je met Dion langs komt? Dion is toch veel belangrijker?!

Ik vind een kind wat al 4 maanden moe is en altijd blauw onder zijn ogen ziet, geen flauw smoesje om bij de huisarts langs te gaan hoor!

Dus tjoepa, morgenochtend meteen bellen voor een afspraak en laat maar in actie komen die huisarts. Hou ons op de hoogte he?!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 15 Apr 2012 22:03:46

Ik zal morgenochtend gelijk bellen. Ik moet zeggen dat wij een super dokter hebben en nooit moeilijk doet en ook echt de tijd neemt luister naar je verhaal. Hij heeft zelf kinderen in deze leeftijs.
Dion eet en drinkt goed. ik hou jullie op de hoogte

Ik zal morgenochtend gelijk bellen. Ik moet zeggen dat wij een super dokter hebben en nooit moeilijk doet en ook echt de tijd neemt luister naar je verhaal. Hij heeft zelf kinderen in deze leeftijs.
Dion eet en drinkt goed. ik hou jullie op de hoogte

Ik zou ook bellen, ben benieuwd.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ow mag ik je een tip geven.
Als je bloed laat prikken krijgen kleine kinderen een soort pleister in de elleboogholte om de pijn te verzachten/tegen te gaan voor tijdens het bloedprikken.
Laat ze aan allebei de kanten prikken een kleine van mijn vriendin had de pech dat het aan de ene kant niet lukte waar de sticker dus zat…
Wij gaan morgen toevallig ook naar de HA met Jony die ook al 3 maanden moe moe moe is… Heel veel sterkte met je mannetje.

Greetz Cora

och das wel zorgwekkend in mijn ogen, idd gewoon bellen,
wat coramora zegt klopt maar daar gaat ook een zalfje bij te pas komen geloof ik
dat heet emla creme (moet je wel even om vragen in sommige gevallen.) dat is een plaatselijk verdovende creme, daar plak je een soort van pleister overheen (lijkt wel huishoud folie met een plakrand) en dat laat je dan een uur of anderhalf ofzo intrekken voordat je laat prikken.
succes en ik hoop dat ze het serieus nemen (want je weet maar nooit tegenwoordig)

jaaa dat bedoel ik… en op allebei de armen doen hoor…
Zul je net zien dat het niet op de andere arm gaat lukken…

quote:
jaaa dat bedoel ik.. en op allebei de armen doen hoor... Zul je net zien dat het niet op de andere arm gaat lukken..

haha snap ik
ja weet je ik laat nu nog steeds altijd links prikken. kweet niet waarom. gewenning denk ik

Woensdagmorgen moet ik heen. Morgenvroeg moet ik werken en ik wil wel zelf met hem heen dus dan maar een dagje wachten 's middags hebben ze geen spreekuur nl
Dion heeft al een keer eerder moeten bloedprikken voor een allergietest en dat ging best goed. Het was even huilen maar eigenlijk maar een paar seconden dus daar zie ik niet zo tegenop.
Ik wil wel eerst bellen of die meneer die Dion toen heeft geprikt er ook is, we hebben het toen met z’n tweeën gefixt en niet dat je met 3 verpleegsters hem vast moet houden want dat maakt het alleen maar akeliger.
Wel een goede tip van de pleisters maar de vorige keer ging het ook goed dus wil het eigenlijk wel zonder doen.

@MamavanRico
Ik laat eigenlijk ook altijd links prikken, weet ook niet waarom haha.

Ik was net even aan het denken maar ik wil hem ook laten testen op zijn schildklier. Mijn schildklier en die van mijn moeder werken ook te traag. Bij mij minimaal maar sinds ik medicijnen heb merk ik wel degelijk verschil. Ik had van die kleine vage klachten waar je niet echt de vinger op kunt leggen.
Er schijnen heel veel mensen last van hun schildklier te hebben die het niet weten. Het schijnt als hij veel te traag of te snel werkt dat een reden kan zijn dat je niet zwanger kunt worden.

Vanmorgen bij de dokter geweest en we hebben een formulier voor het bloedprikken gekregen. Het kan ook een bijwerking van de singulair zijn kans is klein maar kan altijd natuurlijk. Daar mogen we over een week mee stoppen e KA.

singulair? heb ik wat gemist?
haha links is een populaire plek dus!
heb je ook emla creme en pleisters meegekregen???

Singulair heeft hij voor z’n bronchitus elke dag een zakje door de vla.
We hebben niets meegekregen. De man die hem heeft geprikt deed het super en heeft leuke plaatjes op de pleister getekend. Hij heeft wel even gehuild maar dat mag ook, had hij met verdovingspleisters ook gedaan.

wat vervelend zeg! ik hoop dat er iets uitkomt voor je.
wij hebben het hier een tijd terug ook een behoorlijke poos gehad. Lindsey was nog geen kwartier uit bed en was alweer ontzettend moe en dan idd ook met die donkere kringen rond d’r ogen en helemaal witjes.
bij haar was dit echter in de periode dat ze vrijwel geen vlees at en kon ik gelukkig de link snel zelf leggen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt want dit is niks joh voor Dion niet maar voor jou ook niet, echt gezellig wordt het er niet op.

liefs,
Rinske

En is er al meer duidelijkheid of is het nog even afwachten.
Hoe gaat het met Dion?

Greetz Cora

Uitslag was wel al binnen maar de dokter moest het nog bekijken dus morgen even weer bellen. Zoals de assistente kon zien zag ze geen afwijkingen. Aan de ene kant super natuurlijk maar de klachten zijn nog niet over. Als het bloedarmoede is kun je er makkelijk en zonder rare medicijnen wat aan doen maar we wachten morgen even af wat de dokter er van vindt,

Uitslag van het bloed was goed. We zijn deze week gestopt met singulair en hopen dat daar de klachten vandaan komen, en anders moesten we wéér langs komen bij de ha

Oké, nog even afwachten dus.

Groetekes, Sje