Dion heeft de waterpokken

3 week geleden kreeg Marijn de waterpokken dus we waren er al op voorbereid dat Dion ze ook wel zou krijgen en ja hoor sinds zaterdag eerst een paar maar er komen er steeds meer bij. Ze zeggen dat ze het eerste half jaar geen waterpokken kunnen krijgen omdat ze nog genoeg weerstand van de moeder bij zich hebben nu niet dus.
Tot nu toe heeft hij er geen last van dus afwachten maar.

Hoi Pranger,

Ja hoor, ze kunnen wel waterpokken krijgen, hoe oud ze ook zijn. Mijn oudste heeft ze in totaal 4 keer gehad. 3 keer heel weinig (ong een stuk of 30) en 1 keer heeeeel erg veeeeeeel!! De kans bestaat alleen dat als ze het voor hun eerste jaar krijgen dat ze het dus nog een keer krijgen. Wij hebben Nikki destijds ingesmeerd met Calendulan-emulsie tegen de jeuk…

Beterschap voor de kleine man!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Havermout badjehelpt, dus de zemelen ( havermout) halen in de winkel, die in een washandje doen en hem er lekker mee insoppen of in badje doen. Erna niet afdrogen maar lekker op de huid laten drogen. De waterpokken drogen sneller in en het verminderd zeer de jeuk. Hier werkte het beter dan mentholpoeder en calendulan. Bewaar even het washandje en knijp dit na het badje extra uit zodat je tussendoor er nog mee insmeren kan. Werkt echt SUPER voor waterpokjes.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wat vervelend dat Dion de waterpokken heeft. Tim heeft ze gehad toen hij net 8 maanden was. Tegen mij is destijds gezegd dat als ze het onder het half jaar krijgen ze het nog een keer krijgen. Maar heb ook wel verhalen gehoord dat dit niet zo is als ze het heel erg te pakken hebben. Tim zat echt helemaal onder, dus hoop dat hij het niet meer gaat krijgen. Oh ja ik had gewoon zemelenbad bij de drogist gehaald. Was iets van 2 eur en dat deed ik in zijn badje en werkte erg goed. Verder had ik van calendulan een stick speciaal voor waterpokken en die helpte ook heel goed.

Sterkte en ik hoop dat hij er snel vanaf is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Inderdaad kan dit wel mijn dochter van 4 had ze na een paar dagen mijn andere dochter van 2 en toen volgde onze jongste van net 2 weken oud en ook die kreeg de waterpokken niet zo heel veel ze is nu 11 en heeft ze nooit meer gekregen gek he bij haar is het bij die paar gebleven toen ze baby was succes en beterschap met de kleine hummel

hoi wat zielig voor je kindje ,
mijn kinderen hebben ook de waterpokken en ik ben nu ook aan het wachten wanneer samar van 4 maanden ze krijgt.
heb vakantie geboekt voor over 2 weken en maak me nu wel zorgen ,
ik dacht altijd dat als de een ze krijgt meteen de rest volgt maar nu ik lees bij jou dat het pas 3 weken heeft geduurt voordat het bij dion te zien is begin ik me nu toch echt wel zorgen te maken.
heeft dion erg veel waterpokken of valt het wel mee?
veel beterschap moeder van samar.

@ Sama
Dion heeft er ongeveer een stuk of 40/50 hoort veel maar valt mee. Naar mijn idee heeft hij er geen last van. Ze waren vrij snel ingedroogd, sneller dan bij Marijn. Ik had ook verwacht dat ze eerder uit zouden breken maar was dus niet het geval. Op het CB zeiden ze al van tegenwoordig kun je niets meer over de oncubatie tijd zeggen de een krijgt ze na een week terwijl een ander kindje ze pas na 3 a4 week krijgt. Kennissen hun dochtertje kreeg ze ook toen ze gingen vliegen maar ze zijn gewoon gegaan zonder problemen.