Dion heeft de sprint erop gezet


#1

Wat gaat het opeens snel met ons mannetje.
Sinds 3 week is hij dag en nacht droog. Van de week maakte ik zijn bed op en op zijn overtrek staat “stoer” zegt hij tegen mij “he mama daar staat mijn letter” Ik zei van oh ja welke dan? Wijst hij de O aan. 's Morgens nog even weer gevraagd of het geen toeval was en ja hoor hij wijst dezelfde letter weer aan. Waren we vandaag een boekje aan het kijken zegt hij kijk nog een letter van mijn naar en hij wijst de D aan. Ik ben nog nooit met hem bezig geweest met letters, wel met Marijn dus hij zal het een en ander opgepikt hebben.
Dion balanceert al zeker een half jaar op zijn loopfiets en ik had vanavond zoiets van ik probeer of hij zonder zijwielen kan fietsen. Na 10 minuten toen hij door had dat hij door moest trappen ging het helemaal goed.
Ik ben dus een hele trotse moeder. Maar het gaat ook wel weer heel snel allemaal hij is nog zo klein en ook weer zo groot.


Gewijzigd door - pranger7 op 07 Jun 2012 21:19:09


#2

Toppertje!!!

Liefs Michelle



#3

zag een foto voorij komen! grr jullie moeten die 5 jarige van mij ook aansporen…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#4

Haha laat hem maar een weekje komen. Maar ik heb 2 mannetjes die niet bang zijn om te vallen ik denk dat dat ook een stuk scheelt.
Ieder zijn kwaliteiten he die heeft jou kind ook



#5

Wat gaat dat goed zeg, met Dion!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#6

Wauw! Wat een knapperd die Dion

Liefs, Anne