Dion gaat als een speer op de loopfiets


#1

Sinds 2 week hebben we de zadel van de loopfiets zo laag gezet dat Dion ook op de loopfiets kan. En hij gaat als een speer, in het begin liep hij voorzichtig en per dag zag je dat hij het beter onder de knie kreeg. Vandaag zag ik dat hij zelfs al zo’n 5 sec met de voeten van de grond kan rijden en dus goed zijn evenwicht kan bewaren. Steppen met 2 wielen kan hij ook al best goed.
Hij wordt half oktober pas 2. Dus mama is best trots (papa ook)



#2

Wat goed he! Zo klein al… haha heel knap!
Onze dochter van 2.8 jaar durft nog niet!

Manderijn


#3

Goed zeg! Leuk om te zien hoe ze steeds meer gaan durven. Erik kreeg er afgelopen januari eentje, hij was toen 2 jaar en 7 maanden. Inmiddels gaat 'ie er als een speer op. Voeten omhoog, als op een echte motor. Wel raakt 'ie er al op uitgekeken. Hij zei gisteren dat hij trappers wilde

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#4

Wat leuk en volgens mij is hij er vroeg bij, goed hoor!!
Ik las je topic en dacht ineens onze oudste wordt binnenkort ook 2 en dan is een loopfiets wel erg leuk om cadeau te geven.
Ik ga me eens oriënteren.


#5

Wij hadden de loopfiets nog van Marijn anders had Dion waarschijnlijk eentje op zijn verjaardag gekregen dus een tweede is vaak sneller omdat de oudste het ook doet/mag of al heeft.
@Mriek
Marijn is nog niet op z’n loopfiets uitgekeken. Hij fiets nu al op een 16 inch fiets maar achterthuis is de loopfiets ook nog steeds leuk.
@Lencios
Echt een aanrader.
Moet zeggen dat Dion ook een driest mannetje is die alles zelluf wil tot kleren aantrekken aantoe. Erg vermoeiend maar wel leuk (soms)



#6

Dan bewaren we de loopfiets nog maar even, misschien dat 'ie over een tijdje ook weer in trek is hier.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#7

woow wat super! Rico vind er niks aan sinds hij op een driewieler kan maar die is weer te klein dus het wordt tijd voor een fiets met zijwielen daarbij snapt hij niet helemaal hoe het werkt, die loopfiets